Dere med 2 barn..

LilleBall

Forumet er livet
Kan dere gi meg + - med det? [:)]

har 2 barn med 17 mnd mellomrom.
+ sidene med det er at de alltid har noen og leke enten hjemme eller på ferie.
skal ha flere barn også for jeg syns det er positivt med flere søsken når de vokser opp og når de blir voksen.
- med å ha de så tett er at du mister litt av kosen siden begge 2 er så små og trenger sitt. blir fort litt travelt.
men sånn alt i alt så ser jeg bare positive sider med og gi barn søsken.

det er 2 år i mellom våre to. Nå er det 5 1/2 og 7 1/2, og de har stor gelde av hverandre. De leker og har det kjekt, men selvsagt så er det litt krangling og små knask også. Når de var mindre kan jeg ikke huske at det var så veldig stress akkuratt, selv om sambo var ute i 3-4 uker og hjemme like lenge. Jeg er så heldig å ha familien min rundt meg, så de har jo hjulpet med mye + at begge guttene var rolige som babyer og sov for det meste hele natten begge to fra de var veldig små.

det negative er at når de kjeder seg, eller de herjer i hele huset, så føles det som om hele hodet mitt vil ekspodere....[&:] men det er ikke ofte, og jeg klarer stort sett å roe de ned. ELlers så blir det på hodet ut døren..[8D]

16 mnd mellom.

+ Kos MASSE kos
+ Når dem blir eldre får dem jo masse glede av hverandre
+ Reise på ferie blir jo ikke kjedelig når dem har hverandre

- Lite søvn, SATANS lite søvn så fremst du ikke får sove barn da, det har IKKE jeg.

Er uten tvil mye mer positivt enn negativt. Er dobbelt kos med to [:)]

Back
Topp