dere med 2 barn..

tosmågull*

Glad i forumet
vil dere ha flere?

Hva hadde du tenkt/ gjort om du ble gravid?

jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort... en del av meg vil ha ett til barn,men er jo en veldig travel periode nå.. Samtidig er det jo kjekt at de er litt tette også...

Blir neppe flere barn her altså, iallefall ikke de første årene..

Hva med dere?[:)]

Jeg veksler veldig
Noen dager, når snuppa har de værste trass anfallene som finnes, er jeg fast bestemt på å aldri aldri få flere! Men så går trassen over, og da kommer tankene om fler inn på banen igjen. Har alltid hatt lyst på 3 eller 4, men synes 4 er litt mye, skal jo ta vare på disse barna og da.. Så nja, kanskje om noen år? Få en liten atpåklatt når jeg er ferdig utdanna og er sikra jobb?
Hadde jeg blitt gravid nå, hadde det ikke vært optimalt i det hele tatt. Men hadde aldri i livet tatt abort. Så jeg hadde nok trengt et par dager, så hadde jeg blitt super happy. Mannen, ikke fullt så super happy, men han hadde nok vendt seg til tanken han og.

har alltid trodd jeg skulle ha tre barn... men hadde jeg blitt gravid nå hadde det blitt krise for jeg blir jo så dårlig i bekkenet...

vi får se om tre år når jeg tar ut pstaven..

Jeg har alltid sagt jeg fikk to jenter, og nr 3??? Nei takk! [:)]

Føler jeg har nok å holde fingrene i, og vi (les: han) blir ikke yngre med årene heller, så attpåklatt er nesten uaktuelt! [;)] Å ha småbarn i 15-20 år er ikke noe vi ønsker (siden vi har så stor aldersforskjell[;)])

Nei, vi er evig takknemmelig for disse to skjønne skapningene vi har, og jeg tror ganske sikkert at det ikke blir flere[:)]

Back
Topp