Dere md 2 tette

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor gammel var dere yngste da dere ble gravid med nummer 2?
Og hvordan synes dere tilværelsen med 2 så tette er? [:)]

Førstemann var 3 mnd når jeg ble gravid med nummer to.
Til tider litt slitsomt, men veldig kos og da[:)] De er nå 14 og 2 mnd.

7 måneder - så har 15,5 mnd mellom. Vi stortrives alle mann! [:D] ..sånn bortsett fra lillesøster som kan bli litt lei av å alltid bli nusset på av storesøster, hihi!

Her blir det 25 måneder imellom, vet ikke om du regner det som tett, men tett nok for vår del!! [:D] Det er nok mange fordeler/ulemper med å få enda tidligere, fordelen må nok være at størstemann ikke merker den store overgangen.

Snuppa var vel ca 4 mnd da jeg ble gravid igjen. Var ca 12 uker på vei før jeg fant det ut helt tilfeldig. 
Siden jeg slet med bekkenløsning, så var det litt slitsomt innimellom, men syns ikke det var tungt å gå gravid. 
Snuppa var knapt 11 mnd da lillebroren ble født, og ja, det var slitsomt med to små unger samtidig.  Mye kos også da, men med en liten en som er våken litt på natta så blir man trøtt, og jeg kunne jo ikke sove når babyen sov på dagen,da var jo snuppa våken...
De er nå 2 og 3 år, og har stor glede av hverandre. Kan enda være tøffe dager/netter, og vi kan bli kjempeslitne.
Jeg har to aktive unger,så ja, jeg syns (iallefall stort sett) at en er som ingen og to er som ti!  [:D]

her er det 1 år og 18 dager imellom[:D] nå er jo ikke minsta så gammel da, men det går kjempebra foreløpig.. Regner med det skal gå bra fremover og[:)] Angrer iallefall ikke på valget vi tok om å få de så tett[:)]

var 9 uker da jeg ble gravid igjen. 40 uker mellom dem da lillesøster ble født i uke 31.
ikke noe jeg vil anbefale noen for å si det sånn..

ORIGINAL: tindra

var 9 uker da jeg ble gravid igjen. 40 uker mellom dem da lillesøster ble født i uke 31.

Oj det gikk fort! Ammet du da? Jeg vil også ha tette. [:)]

Her er det 2 år og 1 mnd mellom jeg synes det har gått super fint synes største overgangen var å gå fra ingen til en jeg

ORIGINAL: Ihne

Må bare spørre, har du barn født i samme år? Siden de kom så tett[:D]
nei.ene født i april, siste i januar året etter

ORIGINAL: ******

Oj det gikk fort! Ammet du da? Jeg vil også ha tette. [:)]

når æ blei gravid? ja,da amma æ [;)]  ..men måtte slutte noen mnd ut i sv.skapet pga påvirkninga av livmora.
mellom nr 2 og 3 hos oss er det 18mnd..likte den løsninga litt bedre for og si det sånn.
med de 2 siste ble det slitsomt..2 premature,2 babyer med hvert sitt behov. ville ikke bytta de bort mot noe..men hadde heller ikke gådd inn i det igjen med åpne øya ;)

ORIGINAL: MiCri

eldste var 2,5 mnd da jeg ble gravid igjen..
Er 11,5 mnd mellom de.

Det var litt slitsomt å gå høygravid med ei snuppe som var høyt og lavt hele tiden.
Men det går over all forventning, vi hadde forberedt oss på at det skulle bli mye mer slitsomt enn det er.
Ville gjort det igjen [;)]

Jeg mener IKKE at "en er som ingen og to er som ti"...
Og vet mange syns det er så stress med to bleieunger, men det syns jeg heller ikke [8D]

Jeg hadde 3 bleiebarn i over et halvt år[8D][:D]

vi fikk 4 barn iløpet av 4.5 år..har ganske god erfaring med "samlebånds bleieskift" [8D][:D]

ORIGINAL: rodstilk

7 måneder - så har 15,5 mnd mellom. Vi stortrives alle mann! [:D]

storesøster var 9mnd da jeg ble gravid igjen. jeg var alene hele tiden, og det var tøffe tider. men kom meg gjennom de[:)]
de har aldri hatt noe glede av hverandre og har kranglet bestandig. nå er de snart 9 og 10 år, og kan ikke sitte i samme sofa engang.

ORIGINAL: MiCri

eldste var 2,5 mnd da jeg ble gravid igjen..
Er 11,5 mnd mellom de.

Det var litt slitsomt å gå høygravid med ei snuppe som var høyt og lavt hele tiden.
Men det går over all forventning, vi hadde forberedt oss på at det skulle bli mye mer slitsomt enn det er.
Ville gjort det igjen [;)]

Jeg mener IKKE at "en er som ingen og to er som ti"...
Og vet mange syns det er så stress med to bleieunger, men det syns jeg heller ikke [8D]

Jeg hadde 3 bleiebarn i over et halvt år[8D][:D]

vi fikk 4 barn iløpet av 4.5 år..har ganske god erfaring med "samlebånds bleieskift" [8D][:D]

Artig det[:D]

Det går så altfor fort, nå har jeg bare et bleie barn ([&o][8D])
Til sommeren regner jeg med han slutter og[:-][8D]

e nede i kun nattbleie nu..og va nede på en. men så fikk nest yngste diabetes og tisser mer..og våkner ikke. tilbake til to..
men..e jo kun på natta *hærrrli*

Det er 22 mnd i mellom, så da han vel en 13 mnd gammel ca...

Helt SUPER aldersforskjell, ikke for tidlig, men ikke for sent.
Perfekt her...

ORIGINAL: 3_barnsmor

storesøster var 9mnd da jeg ble gravid igjen. jeg var alene hele tiden, og det var tøffe tider. men kom meg gjennom de[:)]
de har aldri hatt noe glede av hverandre og har kranglet bestandig. nå er de snart 9 og 10 år, og kan ikke sitte i samme sofa engang.

Litt drøy kanskje? Må vell ha hatt litt glede av hverandre de og?? :O

Marius var 3.5mnd da jeg ble gravid med Sander[:)]
Nå syns jeg det er helt fantastisk og ha to tette[:D] de er sååååå glade i hverandre, og har utrolig mye glede av hverandre![:D]

Må bare få tilføye at Marius merket godt at han fikk en bror... Så det er ikke alle som ikke merker den overgangen fordi de er så små.
Og jeg er ikke enig i utsagnet: en er en og to er ti.

Han var akkurat 1 år da jeg ble gravid igjen, og det har vært steintøft..

Hun var ca 15 mnd da jeg ble gravid igjen, er 23,5 mnd mellom de to. Det har vært perfekt for oss [:)] Synes ikke at en unge er som en, og to er som ti. Er vel mer at to er som ...to! [;)] Litt slitsomt til tider så klart, siden jeg er mye alene med dem, men vi koser oss! [:)] Og de har MASSE glede av hverandre. 

Back
Topp