Femme Fatale Elsker forumet ❄️ Januargull 2023 ❄️ 24 Okt 2010 #1 er litt grønn.. skjønner ikke hvordan jeg kan legge ut bilde i innleggene mine.. hvis du skjønner.. hjelp noen:)
er litt grønn.. skjønner ikke hvordan jeg kan legge ut bilde i innleggene mine.. hvis du skjønner.. hjelp noen:)
Femme Fatale Elsker forumet ❄️ Januargull 2023 ❄️ 24 Okt 2010 #3 ORIGINAL: ønsker_en_til Du trykker på det bilde som viser på verktøylinjen over når du skriver ett innlegg, akkurat som her inne [:)] Så kan du velge om du vil laste opp fra pcen eller f.eks bruke URL'en til ett bilde fra google det lille fjellet du mener? den har jeg ikke. kan ikke se den hvertfall.. må jeg inn på noe innstillinger eller noe for å få den frem kanskje?
ORIGINAL: ønsker_en_til Du trykker på det bilde som viser på verktøylinjen over når du skriver ett innlegg, akkurat som her inne [:)] Så kan du velge om du vil laste opp fra pcen eller f.eks bruke URL'en til ett bilde fra google det lille fjellet du mener? den har jeg ikke. kan ikke se den hvertfall.. må jeg inn på noe innstillinger eller noe for å få den frem kanskje?
Femme Fatale Elsker forumet ❄️ Januargull 2023 ❄️ 24 Okt 2010 #4 fant det_) måtte bare trykke på skriv så kom den opp:) takk for svar:)