Dere MÅ bare se her

To småbarn, en gutt og en jente, kommer luskende bortover veien på vei hjem fra barnehagen.
Så sier gutten nølende: - Du, jeg må sånn tisse...
- Ja så tiss i grøfta da, sier den litt eldre jenta.
Gutten stiller seg opp og tisser i grøfta, men da blir jenta så nysgjerrig at hun bare må se litt.
Hun bøyer seg ut for å se, men ser ingenting.
Hun bøyer seg enda litt lenger ut, men ser fremdeles ingenting.
Da bøyer hun seg enda lenger ut og får øye på en bitteliten tapp.
- Det der var ikke rare greiene, sier hun skuffet.
Da fnyser den lille gutten og sier:
- Man tlenger vel ikke å lulle ut metel på metel bale fol å tisse!

hahahha.. kjeder du deg?[:D][:D]

ORIGINAL: hettie

hahahha.. kjeder du deg?[:D][:D]

mildt sagt[:D] sitter å venter på en veninne skal komme hit en tur etter hun er ferdig på byn... ringte hun for 1 time siden og da skulle hun bare drikke opp drinken sin, tror det drinken var stor altså[:D]

eg sitter bare våken og kjeder meg... e ikke trøtt nokk til å gå og legge meg enno.... disse drinkene har med å formare seg. thihi[;)]

Rektor: Hvilken klasse går du i ?
Søringen: Jeg går i A
Rektor: Enn du da ?
Nordlendingen: Æ e i A æ å.

godt du underholder oss[:D][:D]

eg sitter bare våken og kjeder meg... e ikke trøtt nokk til å gå og legge meg enno.... disse drinkene har med å formare seg. thihi[;)]

ja hehe[:D] skykder på drinkene men er nok annet som holder hun igjenn tenker jeg..kjenner jeg hun rett har hun nok møtt på en sjarmør. tror jeg kanskje ikke kan regne med at hun kommer, litt irriterende at hun ikke sier ifra da men men...

thihi.. kanskje det..
prøvd å ringe henne?

Eva og Bjørnar Morken lykkes ikke med å få egne barn og hadde bestemt seg for å benytte seg av en surrogatpappa for å bli en liten familie. På morgenen den dagen surrogatpappaen skulle komme på besøk kysset Bjørnar sin Eva og sa :
"Jeg stikker nå elskling min, han kommer nok når som helst."  
En halv time senere kommer en babyfotograf til boligområdet for å forsøke og selge sine tjenester ved å gå fra dør til dør.  

"God morgen fru Morken, du kjenner meg ikke, men jeg er kommet for å..."
"Åh, du behøver ikke å forklare, og kall meg gjerne Eva", svarer fru Morken.
"Jeg har ventet på deg halve formiddagen."
"Virkelig, sier fotografen", "det var vel bra, jeg er jo spesialist på babyer."
"Det var akkurat det jeg og min mann hadde håpet på, kom inn og sitt ned. Hvordan skal vi komme i gang," spør Eva lett rødmende.

"Overlat det problemet til meg" sier babyfotografen, "jeg bruker som oftest å starte med ett par omganger i badekaret, etterpå i sofaen og kanskje ett par på sengen. Iblant kan det være en ide med en omgang på teppe på stuegulvet, der er det lettere å rulle rundt i pigge stillinger."
"Badekaret, stuegulvet ? Ikke rart at det gikk dårlig for meg og Bjørnar"
"Tja Eva, ingen kan vel garantere noe perfekt hver gang. Men om vi prøver flere ulike stillinger og jeg tar fra seks eller sju ulike vinkler så er jeg sikker på at de kommer til a bli fornøyd med resultatet."  

"Jeg håper at det går ganske fort", sier Fru Morken hest.
"En viss tid må man regne med, i mitt yrke må saker og ting ta den tiden det trenger. Jeg skulle kunne skyte noen kjappiser på kanskje fem minutter, men da skulle du kanskje ikke bli så fornøyd med det ferdige resultatet."
"Skulle jeg ikke", svarer Fru Morken lett spørrende.
Fotografen åpner kofferten sin og tar fram en mappe med barnebilder.
"Disse her fiksa jeg på taket av en Londonbuss," sier han med et smil.
"Herregud!!" sier fru Morken, mens hun begynner å tygge på lommetørklet litt mer intensivt.
"Og disse tvillingene ble virkelig bra selv om moren deres var virkelig vanskelig å jobbe sammen med."  

Fotografen ga flere bilder over til fru Morken.
"Var hun vanskelig?" spør fru Morken
"Ja, jeg er redd for det. Jeg ble til slutt nødt til å ta henne med til dyreparken for å få jobben skikkelig gjort. Folk sto i ring rundt oss for å se ordentlig hva vi holdt på med."
"I ring rundt dere?" hvisker fru Morken mens øynene hennes bli store av en blanding av skrekk og forventning.  

"Akkurat", sa fotografen "og vi holdt på mer enn tre timer også. Mammaen kjeftet og skrek hele tiden, så jeg hadde store vanskeligheter for å konsentrere meg om oppgaven. Mørket kom også, så jeg ble nødt til å jakte på skuddene mine, men til slutt når noen ekorn begynte på grafse på utstyret mitt måtte jeg bare gi opp."
Fru Morken lente seg framover.
"Mener du virkelig at de spiste på ...utstyret ditt??"
"Ja, hvis du er ferdig nå setter jeg opp stativet slik at vi kommer i gang for alvor."
"Stativ ???" Eva begynner nå å se virkelig urolig ut.
"Ja, jeg må bruke et stativ for å støtte Canon'en min mot. Den er altfor stor til å holde selv, mens jeg gjør meg klar for stuntet"
"Fru Morken ? ......Eva ?? ........Fru Morken?? Fru Eva ....oj... besvimte du?!"

thihi.. kanskje det..
prøvd å ringe henne?

har prøvd men hun tar ikke telefonen gitt. men dette er ikke første gang dette skjer. får vel legge meg snart istedenfor.

gratulerer så masse med graviditeten foresten[:)]

ORIGINAL: MaritParit

Du skulle jammen vært gjest i "Rorbua" du [;)]

HÆ? hva er rorbua?

1. Per og Pål satt i et tre. Plutselig falt Pål ned, men det gjorde ikke noe, for faren hadde en traktor!

2. To hester satt i et tre og strikket frimerker. Plutselig fløy ei rosa ku forbi, men hun hadde heller ikke sett noen traktor.
3. Tarzan er på vandring gjennom jungelen når han møter er morsk gammel løve. Løven kaster seg over ham og river av ham en arm, ødelegger øyet hans og tygger tissefanten hans av. Han blir forlatt som død, men Cheetah kommer forbi og bringer ham tilbake til huset i treet.
Dyrevennene gir ham en gorilla arm istedet for den som ble revet av. De gir ham et øye fra en falk i stedet for det han mistet, og en baby-elefantsnabel i stedet for tissefanten som ble tygd i stykker.
Et par dager senere spør Cheetah Tarzan hvordan han liker de nye kroppsdelene.

Liker ny arm. Veldig sterk... Liker nytt øye. Se veldig langt. Ikke like ny tissefant. Hele dag den plukke opp blad og stikke i rumpa.

Det var en gang brunetten og blondinen gikk langs en vei.
Da utbrøt brunetten og sa: "Å SE,  EN DØD FUGL!".
Da kikket blondinen opp i luften og sa: "HVOR DA??"

Så var det innvandrerkona som hadde blitt gravid? Hun sto på kjøkkenet en dag og bestemte seg for å fortelle det til mannen sin, så hun ropte:
- Achmed, Jeg er på tjokken.
- Javel, svarte Achmed. - Jeg er i stoa.

Da Gud hadde skapt Adam og Eva, sa han: Jeg har to gaver til dere! Den ene er kunsten å kunne tisse stående....Den vil Jeg ha, avbrøt Adam. Eva nikket. Så gav Gud Adam gaven. Adam ropte og skrek av glede, løp rundt i edens hage og tisset opp og ned og løp langs stranden, hvor han tisset mønster i sanden. Gud og Eva betraktet den glade mannen og Eva spurte: Hva er den andre gaven?! Gud smilte og sa: Hjernen Eva, hjernen!

Back
Topp