dere lavkarbodamer...

Bleiemos

Forumet er livet
Hva spiser dere til frokost/kvelds?  Jeg spiser en del yoghurt med frukt og rosiner oppi, men blir jo lei av det også etterhvert. Dersom dere steiker dere egg/eggerøre/omelett, hva spiser dere attåt?[&:]

-lager alltid mye middag.. så eter jeg litt rester av den på kvelden, evt til frokost dagen etter.
- smootie av bringebær, egg og olje + litt knuste linfrø i for at den skal mette litt mer.
- karbonader

Lag deg tebrød så kan du spise det som brød med pålegg på.

Ellers går det i eggerøre, omelett, stekt egg, kokt egg
eggemuffins

Middagsrester
Tomatsuppe
Ja du kan ete hva du vil til frokost.
Man er bare så vant til å spise brød til frokost at man nesten ikke vet hva man skal spise

ORIGINAL: Lillamumi

eggemuffins

Middagsrester
Tomatsuppe
Man er bare så vant til å spise brød til frokost at man nesten ikke vet hva man skal spise

Hvordan lager man tebrød???[X(]

ORIGINAL: Lillamumi

eggemuffins

Middagsrester
Tomatsuppe

Ja det glemte jeg. Lager store porsjoner av de og har i fryseren. Tar opp og tiner i mikroen når jeg skal bruke de. Har på salatblad, egg, majones og tomat.. dritgodt

Takker for tips! Eggerøre med karbonader høres faktisk ikke så hakkande gale ut!

Fedon har vel noen sånne lavkarbo-brød, har han ikke? Kunne eventuelt ha kjøpt noen av de, men tviler på at de har de på butikken her.

Sant det, at man er så vant til å spise brød at man ikke vet hva ellers man skal spise, og spesielt til egg![8D]

Regner med dere har vært innom lavkarbo.no, fant utrolig mange gode oppskrifter der også. Men få alternativ til brød, ris og poteter. (regner med det er mest vanlig å bytte ut pasta, ris og poteter med salat?)

Knø blomkål og ha fett over så får du "ris", mener jeg leste det. Har ikke prøvd selv, men skal prøve snart. Så snart blir det "ris", bearnise og kjøtt på menyen her [:)]

ORIGINAL: ene[L]

Knø blomkål og ha fett over så får du "ris", mener jeg leste det. Har ikke prøvd selv, men skal prøve snart. Så snart blir det "ris", bearnise og kjøtt på menyen her [:)]

Høres jo ikke dumt ut.. Den eneste bakdelen er at blomkål er omtrent det eneste ene jeg rett og slett ikke KLARER av mat![8D]

Back
Topp