dere lavkarbo folk :p

lille iskaffe

Forumet er livet
Blir dere ikke dårlige i magen av all den feite maten? Får sååå vondt i magen jeg og går på do altfor mange ganger[:o]

Gikk på vekten i dag da og -5 kg[:D] så det er deilig da

Jeg skjønner hvorfor alle spør om det.. Hva er det egentlig dere spiser?? Har dere satt dere godt nok inn i det?

Jeg spiser masse masse grønnsaker, sunt, godt og lite fett.. I tillegg spiser jeg kylling, rent kjøtt, masse fisk (en del av denne er jo feit da) og en del egg.. Lager proteinbrød, med kjøtt og grønt og evt. ost på..

Tar masse omega 3 og 6-tilskudd, og bruker litt god olje som dressing for å i det hele tatt få i meg nok fett..

ORIGINAL: Froskegele

Jeg skjønner hvorfor alle spør om det.. Hva er det egentlig dere spiser?? Har dere satt dere godt nok inn i det?

Jeg spiser masse masse grønnsaker, sunt, godt og lite fett.. I tillegg spiser jeg kylling, rent kjøtt, masse fisk (en del av denne er jo feit da) og en del egg.. Lager proteinbrød, med kjøtt og grønt og evt. ost på..

Tar masse omega 3 og 6-tilskudd, og bruker litt god olje som dressing for å i det hele tatt få i meg nok fett..

samme her.. Jeg spiser ikke noe som jeg får vondt i magen av... JEG får vondt av å stappe i meg karber jeg, hehe...

Men ja, jeg spiser masse grønt, og masse kjøtt og fisk- elsker fisk.. Lager mitt eget knekkebrød og proteinbrød, protein smoothies, og kan også spise litt grønt eple har jeg funnet ut[8D] nam..

Også tar jeg alle tilskuddene da.. regner med du og gjør det??? [:)][:)]

Back
Topp