dere lavkarbo folk :p

lille iskaffe

Forumet er livet
Blir dere ikke dårlige i magen av all den feite maten? Får sååå vondt i magen jeg og går på do altfor mange ganger[:o]

Gikk på vekten i dag da og -5 kg[:D] så det er deilig da

Kanskje man skal prøve en sånn lavkarbo-diett [:-]
Den forbanna treninga funker jo ikke (hodet vil gjerne trene litt, men kroppen er liksom ikke helt enig...)

dyyyyyytttttt

Det kan hende at du rett og slett spiser for mye fett. Da får du fettdiare. Hvis du finner riktig balanse skal magen fungere fint.[:)]

Gratulerer med fem kilo mindre.[:)]

bump

ORIGINAL: Drømmeren

Begynte på ketolyse i dag jeg , så kan ikke svare enda[8D]

Så det er deg inne på lavkarbo forumet ja?[;)] Jeg tenkte det med en gang jeg så nicket.[:)] Lykke til!

Syns ikke det er no fetere enn det man ellers spiser jeg da... minus karb[8D]
Vi har bare prøvd litt her hjemme... og lest litt og sånn.  Vi skal forsøke oss kanskje med lavkarbo... men ikke komme i ketose. Men jeg sliter med blodsukkersvingninger o.l. og bør virkelig få litt kontroll på hva jeg spiser[:)]

ORIGINAL: namba

Så det er deg inne på lavkarbo forumet ja?[;)] Jeg tenkte det med en gang jeg så nicket.[:)] Lykke til!

hehe stemmer det[8D]
Prøver liksom ikke å skjule meg heller[8D]

er du også der inne?

hehe stemmer det[8D]

er du også der inne?

Ja, jeg er namba der inne også.[:)] helt åpen jeg også.[:)] Jeg begynte 8. februar.

Det finnes mange retninger for lavkarbo. Den jeg går på er lavkarbo-høyfett, og det virker som om lille iskaffe også har valgt det. [:)]

hehe stemmer det[8D]

er du også der inne?

Ja, jeg er namba der inne også.[:)] helt åpen jeg også.[:)] Jeg begynte 8. februar.

Det finnes mange retninger for lavkarbo. Den jeg går på er lavkarbo-høyfett, og det virker som om lille iskaffe også har valgt det. [:)]

kan du forklare meg forskjell på det og ketolyse?

ORIGINAL: _Linnemor_

Hvor lenge har du gått på lavkarbo lille iskaffe?

Er jo super bra med -5 kg!

begynte for bare 3 dager siden, men har trent og spist sunt i laaaaang tid uten at vekten har vist noe særlig fremgang så tror ikke det er lavkarbo som har gjort det på 3 dager

er kanskje ikke så himla feit mat,MEN det å spise bacon til frokost er feit mat syns jeg da[:'(]ikke vandt til å spise sånn feit mat. Så det er hvis vi har spist egg og bacon at magen slår seg vrang.

Det er en omstillingsprosess både for hodet og kroppen......å plutselig bare skulle spise mest mulig fett og karbo fra grønnsaker - når man er vant til å spise lite fett, det tar tid å få med hodet på kroppen....
At du er dårlig i magen nå - du begynte for tre-fire dager siden?[8|] - så kan det være kroppen din som kvitter seg med alle giftstoffer som er lagret opp over lang tid....pluss at det er litt uvant med så mye fett.
Jeg får også sånn innimellom når jeg er i ketose, men så stabiliserer det seg etterhvert.....[:)]
Spiser du søterstatninger? Splenda, maltitol osv? Så kan det ha en ekstremt lakserende effekt hos noen - selverfart[;)]

Merka at jeg ble løs i magen selv i dag.. og det bare på dag 2 av ketolysekuren..[8D]

Er veldig spent på om jeg er i ketose snart[:)]

Back
Topp