Dere kvalme:hva spiser dere?

Spiser afipran 3 ganger daglig:p ellers så småspiser jeg bittelitt hver halvtime-time så klarer jeg og holde det litt i sjakk:)

Kan man ta det?
Jeg sliter ikke med kvalme enda, og får det forhåpentligvis heller ikke. Er 6+5.
Man kan nesten si jeg har angst for oppkast, er helt ille. Hylgriner om jeg kjenner jeg kanskje kommer til å spy.
Er godt å vite at det er noe man kan ta mot det hvis legen sier det er greit Er de på resept?
 
Spiser ihjel ristet loffskive med smør på. Legger meg på ryggen på sofaen å holder det nede så lenge jeg klarer. Når det kommer opp igjen gjentar jeg Mat rutinen. Så tar vel opp litt av det jeg trenger. for min del gjør jeg alt for å slippe å ta medisin. Føler meg ikke trygg på det.
 
Kan man ta det?
Jeg sliter ikke med kvalme enda, og får det forhåpentligvis heller ikke. Er 6+5.
Man kan nesten si jeg har angst for oppkast, er helt ille. Hylgriner om jeg kjenner jeg kanskje kommer til å spy.
Er godt å vite at det er noe man kan ta mot det hvis legen sier det er greit Er de på resept?
Ja, legen skriver ikke ut noe som er skadelig får fosteret, jeg har tatt det i alle 3 tidligere svangerskap også
Du kan også ta postafen reisesyketabletter, de er reseptfrie, afipran må man ha resept på.
 
Ingenting :depressed: spist ca 3 skiver på en uke :arghh:
Uff da. Det er jo alt for lite? Hva sier legen om det? Jeg spiser ikke mye selv om dagen men jeg må bare spise det som faller meg inn foreløpig. Det blir jo bare verre og verre. :confused: men men enn så lenge jeg får lyst på noe av forslagene her så spiser jeg sjokolade :p
 
Akkurat nå er det potetgull med salt! Får dårlig samvittighet over at det blir en del usunt men må ha noe som frister..
 
Det varierer litt hvor dårlig jeg er, har faktisk ikke vært så ille dette svangerskapet. Så lenge jeg er i forkant og ikke rekker å bli sulten kan jeg stort sett spise det meste (takler ikke kaffe, eneste). Dersom kvalmen først er der får jeg ned yoghurt, frukt og gulrøtter, knekkebrød med baconost eller gräddost og brødskive med Nugatti.
 
Back
Topp