Dere kvalme:hva spiser dere?

MarthaiFarta8

nye tider♥
Jeg er så sykt kvalm om dagen som sikkert mange andre av dere er. Men jeg spiser litt og når jeg først spiser er det bare drit. Nettopp hatt omgangsyke og kvalmen har blitt verre etter det. Jeg spiste hverfall frokost og middag Før det men nå så spiser jeg bare litt. Hva spiser dere? Hva har dere lyst på og fikser og spise? Alt av tips mottas takk :) er sykemeldt en uke til så blir veldig spennende å se hvordan det blir når jeg skal jobbe fullt igjen og levere ungen til 7 I barnehagen med denne kvalmen, samt jobbe etter andres tempo på jobb.
 
Havregryn, knaskegulerøtter, tørre kjeks, brødskiver med gulost... det variere litt hva jeg har "lyst" på. Men NOE må jeg jo spise, er så kjipt å kaste opp magesyre :-(
 
Havregryn, knaskegulerøtter, tørre kjeks, brødskiver med gulost... det variere litt hva jeg har "lyst" på. Men NOE må jeg jo spise, er så kjipt å kaste opp magesyre :-(
Du er flink til å spise sunt hvertfall:)
 
Bananyoghurt, klementiner og ritzkjeks fungerer akkurat nå, ellers prøver jeg å styre unna fet og spicy mat da det kan gjøre det verre...
 
Spiser afipran 3 ganger daglig:p ellers så småspiser jeg bittelitt hver halvtime-time så klarer jeg og holde det litt i sjakk:)
 
salte kjeks, ristet brød og sprøstekt toast..
 
Jeg er bare kvalm om ettermiddagen/kvelden, så passer på å spise på morgenen og formiddagen :) når jeg er dårlig spiser jeg klementiner :)
 
Du er flink til å spise sunt hvertfall:)
Takk. Jeg føler det ikke helt sånn, jeg skulle jo spise masse grønnsaker og fisk 2-3 ganger i uka, men alt det har jeg blitt dårligere med etter jeg ble gravid pga kvalmen :-( håper det bedrer seg snart, så jeg kan spise det jeg vil/burde :)
 
Grønne epler, bananer, klementiner, yogurt, French herb knekkebrød, toast m loff og ost og skinke... Og sjokolademelk :p ikke de sunneste tingene kanskje men alt så går ned og blir nede e good to go I mitt hode.
 
Knekkebrød med ost og agurk. Agurk fordi det er så tørt uten smør, blir kvalm av smør.

Syns det verste er å velge mat når jeg er kvalm. Tar nesten hva som helst, bare jeg slipper å velge.
 
Bringebærsorbet:)
 
Loff eller knekkebrød med ost og agurk. Tørre kjeks. Eplejuice. Ting uten for mye smak, sånn at det ikke er så ille om jeg må kaste opp. Varierer hva jeg har lyst på da, prøver å spise det som frister
 
Back
Topp