Dere Kristiansand berter;)

Ida82

Forumet er livet
Blir dere med og går tur neste uke? Slenger ut et forslag jeg... Onsdag 8.8 kl 11? Jeg er åpen for andre forslag altså. Bare at jeg kan ikke mandag eller tirsdag... Møtes i byen? Eller gå tur en Anna plass? Kafé? Hvis ingen melder seg på håper jeg noen av dere på søm blir med å gå tur rundt "knausen" her om ikke lenge :)
 
Er usikker på om jeg kan neste uke, vi har fortsatt ferie, men slenger meg med hvis jeg har mulighet!:)
 
Ja kan vi ikke ta en runde rundt søm da? Dersom ikke flere melder seg på....
 


Ida82 skrev:
Ja kan vi ikke ta en runde rundt søm da? Dersom ikke flere melder seg på....


Høres ut som en plan ;)
Møtes hvor?
 
Rimi? Aner ikke åssen side dere andre bor på:) men bare et forslag;)
 
Henger meg gjerne på :)
Har en gutt født 11mai. Bor i Posebyen.
Send meg en pm om det blir forandring i planene og evnt telefonummer :)
 
Jeg går uansett fra Rimi på søm den dagen, siden ingen andre har kommet med andre forslag;) og jeg tror kanskje 12 er bedre??? Kom til å tenke at vesla spiser sånn i halv ti tida og har en sovedupp etter det... Men der får noen skrike ut hvis det blir helt feil:)
 


Ida82 skrev:
Jeg går uansett fra Rimi på søm den dagen, siden ingen andre har kommet med andre forslag;) og jeg tror kanskje 12 er bedre??? Kom til å tenke at vesla spiser sånn i halv ti tida og har en sovedupp etter det... Men der får noen skrike ut hvis det blir helt feil:)


Vi er nok med å gå tur på søm :) Tuppa her skal ha mat enten 11 eller 12, men hun kan få flasken i vogna :)
 


Heleneholt skrev:


Ida82 skrev:
Jeg går uansett fra Rimi på søm den dagen, siden ingen andre har kommet med andre forslag;) og jeg tror kanskje 12 er bedre??? Kom til å tenke at vesla spiser sånn i halv ti tida og har en sovedupp etter det... Men der får noen skrike ut hvis det blir helt feil:)


Vi er nok med å gå tur på søm :) Tuppa her skal ha mat enten 11 eller 12, men hun kan få flasken i vogna :)



Skal vi si kl 12 ved Rimi da? Så er sjansen for at de små er gode og mette? Mumiimor blir du fortsatt med, selvomdet er på søm? Bussen stopper rett ved Rimi i såfall...
 


Ida82 skrev:


Heleneholt skrev:


Ida82 skrev:
Jeg går uansett fra Rimi på søm den dagen, siden ingen andre har kommet med andre forslag;) og jeg tror kanskje 12 er bedre??? Kom til å tenke at vesla spiser sånn i halv ti tida og har en sovedupp etter det... Men der får noen skrike ut hvis det blir helt feil:)


Vi er nok med å gå tur på søm :) Tuppa her skal ha mat enten 11 eller 12, men hun kan få flasken i vogna :)



Skal vi si kl 12 ved Rimi da? Så er sjansen for at de små er gode og mette? Mumiimor blir du fortsatt med, selvomdet er på søm? Bussen stopper rett ved Rimi i såfall...



Det høres greit ut:) sees i morgen:)
 
Nei.. det blir litt vanskelig da jeg har avtale på dagen imorgen.
Men gi beskjed om det blir et nytt treff i byen :) så er jeg med neste gang :)
 
Jepp da sees vi om noen timer Heleneholt:) blir koselig å hilse på deg:) Mamsol, husk det er bare å bli med om du kan idag:) sender en om til deg tilfelle du ikke har sett dette;) kl 12 på Rimi:)
 


Ida82 skrev:
Jepp da sees vi om noen timer Heleneholt:) blir koselig å hilse på deg:) Mamsol, husk det er bare å bli med om du kan idag:) sender en om til deg tilfelle du ikke har sett dette;) kl 12 på Rimi:)


Det gjør vi :) I like måte :)
Tuppa her skal ha mat kl 11, så vi er iallfall klare til 12 :) Hun vil nok sove før den tid ser jeg for meg :P
 
Hvis du vil, Heleneholt så kan vi sikkert prøve å gå før? Har ikke hørt noe fra Mamsol enda heller.... Så kan jeg også prøve å mate mini kl 11. Jeg regner nesten med dette kommer til å bli en lang time, for ho har vært våken en liten stund nå, så ho kommer også til å sovne før tolv vil jeg tro....
 
Jeg kan/kunne dessverre ikke i dag, men blir gjerne med på neste treff/tur hvis jeg kan. Har litt mye på tapetet fremover, bl.a. innkjøring i ny bhg på eldstemann, men er klar uka etter neste. :)
 
Back
Topp