Dere kreative damer

Tvillingmamma88

Glad i forumet
Vel, da er jeg i uke 27 med tvillinger, er sykemeldt og blakk. Det jeg lurer på er om noen avdere kreative damer har noen ideer til julegaver jeg kan lage selv som ikke koster for mye [:)] Det jeg har hjemme fra før av er maling, pappa, tegneark, kullstifter, blyanter, MASSE tråd i forskjellige farger og slike ting. Kan kjøpe inn mer, men kan ikke være så dyrt. Trenger ideer til hva jeg kan event lage til tanter og onkler, foreldre og besteforeldre. Noen ideer??????? Setter pris på svar [:)]

P.S Kan godt legge til oppskrifter på slike små snacks lignende saker man kan lage hjemme og slikt. Det er bare koselig [:D]

Må bare si... For noen nyyyydelige 3d bilder av guttene dine!!!!! *smelt*

ORIGINAL: smash

Må bare si... For noen nyyyydelige 3d bilder av guttene dine!!!!! *smelt*

Takker[:)]

ORIGINAL: 07juni2008

du kan jo ta en tur i skogen eller stranda og finne enten flotte steiner og bark,tre og male på[:)]

lime to steiner sammen og lage stein troll osv.

lage trolldeig figurer osv,osv

Sånne runde steiner som finns på steinstrander, er utrolig fine å male som marihøner. Svigermora mi har sånne, de er utrolig skjønne [:)][:)]

Jeg har brodert litt småtteri i hardangersøm. Hadde noe broderistoff og tråd liggende, og vips har jeg fått 4 gaver unnavei. Dersom jeg trenger flere er det ikke så dyrt å kjøpe litt garn og en heklekrok for å hekle små brikker.

Back
Topp