Dere kloke damer -Elveblest

Juliete

Forumet er livet
Mailykke 2018
Jeg våknet opp idag med blemmer på begge bena, hofter, begge sider av magen og på underarmene.
Klør noe voldsomt og er rødt/rosa.

Men det verste er inni høyre hånda, hovna opp, klør og er lilla.

Er det elveblest montro?
Går det vekk av seg selv?

Har aldri vært borti dette før, og lurer veldig siden jeg har jobbehelg og kjenner det passer dårlig med evnt legebesøk[;)][:D]

Det høres sånn ut, prøv med Zyrtec - det tok i allefall halvparten av mitt nå og det klør ikke så forbanna lenger...

ORIGINAL: Greven av gral

Det høres sånn ut, prøv med Zyrtec - det tok i allefall halvparten av mitt nå og det klør ikke så forbanna lenger...

Da prøver jeg det! Takk [:)]

allergitablett funker ofte.. men om det er elveblest vil det nok komme kjappt igjen når virkningen går ut... må ofte ta i flere dager for å få det vekk

ORIGINAL: TonjeJenta

allergitablett funker ofte.. men om det er elveblest vil det nok komme kjappt igjen når virkningen går ut... må ofte ta i flere dager for å få det vekk

Jeg åt 2 zyrtec hver 3-4 time i 5 dager jeg før det gikk over. Samt smertestillende.
Ble så ille til slutt at jeg måtte på legevakta for å få noen andre piller.
Hendene mine var av dobbel str. klødde noe JÆVLIG!!!

God bedring

Største her fikk det etter en pencelin kur, han fikk noen tabletter zyrtec og da gikk det bort veldig fort[:)]

Bare håp du slepp antihistamin sprøyten, den stikker dei i rompa (auuuu)....

Om du syns det blir tungt å puste, må du dra til legevakten fort. Da får du sprøyta og så er det i orden.

Back
Topp