Dere kattemennesker

Ho Mor

Forumet er livet
Hvor gammel må katten være for å gå ut aleine? Det jeg har les er 6-7 mnd pga retningssansen som må ferdigutvikles.. Men pusen vår er nå 17 uker gammel og har bodd hos oss i 5 uker. Hun har lekt litt ute sammen med oss og vil ut heeeele tiden.. Hadde dere latt henne gå ut på egenhånd eller vente til hun faktisk er 6-7 mnd gammel? Hun stakk her en dag og da var hun borte i 7 timer. Kom tilbake om kvelden og virket kjempefornøyd..

Nå vet ikke jeg hvordan du bor, men jeg hadde bare sluppet ut katten og hatt ytterdøra oppe. Slik at den kjenner huslukten og hører kjente stemmer[:)]

ORIGINAL: *Maik1*

Nå vet ikke jeg hvordan du bor, men jeg hadde bare sluppet ut katten og hatt ytterdøra oppe. Slik at den kjenner huslukten og hører kjente stemmer[:)]

Vi bor mitt i skauen[:)] Men døren åpen? Brrrrr.. KALDT! Et vindu kanskje[8D] Hun kom jo tilbake hin dagen. Det som bekymrer meg er om ikke retningssansen er intakt enda.. Tror ikke hun stikker av for å stikke. Rart hvor fort man knytter seg til slike vesner. Må få henne shippet så jeg er trygg for at vi kan spores opp dersom hun forsvinner..

6-7 mnd??????? oi, d var lenge!

syns kattn er tor nok, nå har jeg ikke katt selv, men har vokst opp m d!

Tror ikke det er noe problem uten at jeg kan så altfor mye om katter..... Vår katt har vært ute helt siden han var bitteliten = han er nå en skikkelig utekatt... er aldri inne[8D]

ville nok fulgt med.. men du kan jo prøve... er ikke noe kjempe kattemenneske men hadde katt for litt siden og jeg slapp han ut men jeg var med... men det var vei rett utenfor da[:)]

ORIGINAL: Vand

Tror ikke det er noe problem uten at jeg kan så altfor mye om katter..... Vår katt har vært ute helt siden han var bitteliten = han er nå en skikkelig utekatt... er aldri inne[8D]

Kan jo ikke kalle han utekatt når han bor hos naboan da![8|]

Back
Topp