dere katteeiere

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
jeg har en babypuse på ca 10 uker og han har spydd et par ganger tidlig i morres og ikke for så lenge siden...han ser forferdelig dårlig ut stakkar..

Men lurte på om det er noe man kan gi eller gjøre for at han kanskje blir bedre? nå ligger han på samme plass som han la seg for over 1 time siden,lar han seff ligge ifred men går å koser med han av og til og forteller han at det ikke er farlig.

Får så vondt av han[:o]

Har han fått i seg noe? Har han fått markkur?

Naboen sin katt brakk seg/spydde og var uggen før han døde[>:] men han var voksen katt som har vært ute..Din er kanskje ikke ute ennå[:)]

ORIGINAL: Strekkoden!

Huffda, kan han ha spist noe han ikke tålte?

Og har han vært ute? Tenker på makk...

off aner ikke:( han har kun fått tørrfor denne uka,og broren hans er ikke dårlig heller..

men kan godt være han har spist noe som har ligget på gulvet også da,men aner ikke hva[:o]

nei de er ikke ute,får ikke gå ut før om ei stund[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Har han fått i seg noe? Har han fått markkur?

Naboen sin katt brakk seg/spydde og var uggen før han døde[>:] men han var voksen katt som har vært ute..Din er kanskje ikke ute ennå[:)]

aner ikke om han har spist noe som har ligget på gulvet eller noe..han og broren er bare inne,får ikke gå ut enda.
Nei de har ikke fått noe kur,tenkte egentlig å gi dem det før de blir sluppet ut.. men bør kanskje gi dem nå da? vil ikke gi dem for mye heller av det der jeg[8|]

off,har hørt en del historier om katter som har vært skitdårlige før de dør[:o]

Kattunger kan ha med seg mark fra mor, og må behandles et par-tre ganger det første året..
Jeg hadde absolutt prøvd med en ormekur. Du må til dyrlegen for å få resept, men be om å få den sorten som du drypper på nakken, den er absolutt enklest å bruke..

ORIGINAL: maibaby 2011

Kattunger kan ha med seg mark fra mor, og må behandles et par-tre ganger det første året..
Jeg hadde absolutt prøvd med en ormekur. Du må til dyrlegen for å få resept, men be om å få den sorten som du drypper på nakken, den er absolutt enklest å bruke..

takk,da skal jeg gjøre det! [:)]
ja vet at man må få resept,syns det var så mye enklere før når man bare kunne gå på apoteket å kjøpe..men men,de skal jo ha betalt for alt i dag.

ORIGINAL: stolt mamma 2008

ja vet at man må få resept,syns det var så mye enklere før når man bare kunne gå på apoteket å kjøpe..men men,de skal jo ha betalt for alt i dag.

grunnen til at du må resept nå er fordi katter blir immune mot markemiddelet hvis du bare bruker samme hele tiden,er vel bedre og få noe som funker med en gang enn og fortsatt ha markeproblem i huset

og hvis pusen din kaster opp og er synlig dårlig så hadde jeg dratt til dyrlegen og sjekket den

ORIGINAL: happy.com

ORIGINAL: stolt mamma 2008

grunnen til at du må resept nå er fordi katter blir immune mot markemiddelet hvis du bare bruker samme hele tiden,er vel bedre og få noe som funker med en gang enn og fortsatt ha markeproblem i huset

og hvis pusen din kaster opp og er synlig dårlig så hadde jeg dratt til dyrlegen og sjekket den

ja du sier noe der[:)]

ja jeg tenkte jeg skulle se hvordan han er ut over formiddagen nå,og er han ikke bedre så kontakter jeg dyrlegen. han har heldigvis ikke spydd nå på litt over 1 time.

Back
Topp