Dere kakebakemamser..

gizmo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Vi skal feire minibøllas bursdag på Lørdag & jeg skal lage marsipankake, men det jeg lurer på er om det går ann å pynte den med smørekrem eller lignende? Hva blir evnt best? Det skal være lyyys blå & lyyys grønn som skal pyntes med så har kjøpt inn konditorfarge ihvertfall[:D][:D][:D]

Du skal lage marsipankake og lurer på om du kan pynte den med smørkrem? Er ikke heeelt sikker på om jeg er med på hva du mener? hehe!!
Marsipanlokket er jo selve lokket da, hehe!!

Tenker du på pynten RUNDT lokket og oppå? Det kan du fint bruke smørkrem til ja[:)][:)] Jeg vil anbefale å bruke cacas sin smørkrem-oppskrift. Den er med melis, så den blir litt mer glatt og fin :) cacas.no

ORIGINAL: Trone

Du skal lage marsipankake og lurer på om du kan pynte den med smørkrem? Er ikke heeelt sikker på om jeg er med på hva du mener? hehe!!
Marsipanlokket er jo selve lokket da, hehe!!

Tenker du på pynten RUNDT lokket og oppå? Det kan du fint bruke smørkrem til ja[:)][:)] Jeg vil anbefale å bruke cacas sin smørkrem-oppskrift. Den er med melis, så den blir litt mer glatt og fin :) cacas.no

Jappjapp.. Sånn jeg mener, bare fikk det ikke frem tydligvis[X(][:D]
Ok, men da vet jeg at det går.. Da blir det amatørpynting med smørekrem.. Kan jo bli spennende[:-][X(][8D]

Duuu, dette klarer du fiiiint [:D] Og uansett så blir kakene finere til mer vi får lagd de.. tenk når de skal konfirmeres du [:D][:D]

Menne, smørkrem i blått blir jo kjempe fint til pynting av kaka :D

Jeg brukte cacas sin oppskrift med melis, smør & 3 ss melk.. brukte ikke vanilje sukker.. den ble knall god :) også tar jeg melis på gefiiiilingen [:D]

er det vanlig å pynte med smørkrem? jeg ser bar for meg at det sklir av, men jeg har IKKE peiling!! [:)]

ORIGINAL: lille snegle

er det vanlig å pynte med smørkrem? jeg ser bar for meg at det sklir av, men jeg har IKKE peiling!! [:)]

Den sklir ikke normalt av nei :) Og det er den mest brukte frostingen/pyntingen :)

Back
Topp