Dere jenter :)

Symptomer kommer vel å går litt. :)
Gynekologen min sa jeg skulle kjenne om brystene var ømme om jeg f.eks. Ikke var kvalm, så hveeeer morgen må jeg skynde meg å klipe meg litt i puppen for å kjenne om de fortsatt er vonde! :p

Symptomer kommer og går, forandrer seg. Noen blir borte, noen nye kommer. Skal man fokusere på det kommer man til å skremme vettet av seg selv :P
Sant :) men jeg føler at jeg hele tiden sitter å "vaker" over hvilke smerter og symptomer jeg har til enhver tid. Hahahaha :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gjorde jeg også med de to andre :D Har blitt mer avslappet for hver graviditet :) følger fortsatt med på smerter og slikt da :)

Det gjorde jeg også med de to andre :D Har blitt mer avslappet for hver graviditet :) følger fortsatt med på smerter og slikt da :)
Okei :) men er jo ikke hvert sekund man kjenner noe :) om man ser bort i fra de syke ømme puppene/brystvortene :p

sant :D mine er ikke så ømme heller! Men er uggen og sulten konstant da

sant :D mine er ikke så ømme heller! Men er uggen og sulten konstant da
sult hos meg går opp og ned :( men knasker mye frukt og drikker enn del appelsinjuiceb:)

Så bra :)

Symptomer kommer og går. Det er ikke noe å være redd for om de ikke er der. Forrige graviditet hadde jeg nesten ikke symptomer når jeg kom over 12 uker.

Back
Topp