Dere jenter :)

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg lurte på om det er flere av dere nå tidlig i svangerskapet har opplevd stikninger i magen som blir borte i perioder ? Har hatt mye stikninger og strekk samt murring i magen siden jeg fant ut, og i dag er det lite av dette :( uff liker å kjenne noe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det meste av symptomer varierer...
Jeg har nesten vært bekymra i helgen fordi jeg følte meg så fin, men idag igjen slo det til for fullt! :p

Jeg har mye murringer og litt stikkinger, det er nok sikkert livmora som vokser etterhvert vil keg tro, så det er vel vanlig å ikke kjenne like mye av det hver dag... :)
Du kjenner nok helt sikkert mer i morgen :D

Ja Har bare ømme pupper nå ikke noe murring i magen. Uff blir bekymret at jeg blir helt tussete i hodet :(

Jeg hadde veldig mye stikkninger og murringer til å begynne med, den siste uken har det blitt mye mindre.. Er må 7+5, savner murringene- kjenne at det skjer noe liksom, for nå kjenner jeg ingenting...

Jeg hadde veldig mye stikkninger og murringer til å begynne med, den siste uken har det blitt mye mindre.. Er må 7+5, savner murringene- kjenne at det skjer noe liksom, for nå kjenner jeg ingenting...

Er ikke mer enn 4+3

Det kommer og går, veldig! :D Nå er det lenge siden jeg har kjent noe, men det kommer nok igjen :)

Takk for gode svar dere :)) jeg tenker så lenge det ikke blør eller får kraftige smerter så får jeg slappe av :)

Jeg har også noen stikkninger og murringer som kommer å går..bare noen dager siden jeg fant ut at jeg er gravid:)

Jeg har også noen stikkninger og murringer som kommer å går..bare noen dager siden jeg fant ut at jeg er gravid:)
Hadde mye sterkere i går enn hva jeg hadde i dag. Tror alt er bra, var hos legen å tok en test for å bekrefte det hele i ste så hadde det vært noe galt hadde den ikke slått ut positivt :)

Ja, jeg har det :) Stikker innimellom, murringer og blir av og til hardt der nede. Helt normalt tenker jeg :)
Åå :) stikkene har kommet igjen :) løper rundt på jobb så da får man litt fart på det :)

Det er bra :) Du trenger nok ikke å bekymre deg :) Skjer jo mange forandringer i kroppen vår :D
Sant med så fort du sitter med resten positiv i hånden starter bekymringene som du har til du går bort :)

Jeg kjente heller ikke noen ting før uke 5

jeg hadde stikkinger i magen i to tre dager veldig tidlig, nå kjenner jeg ikke noe, men regner med alt er i orden, skal på svangerskapskontroll i morgen, er bare 6+3 men siden jeg har diabetes må jeg følges opp litt tettere mtp blodsukker og sånt, jobber i tillegg på sjøen og er borte 4 uker i slengen så veldig greit å få en time før jg reiser ut :)

Symptomer kommer og går, forandrer seg. Noen blir borte, noen nye kommer. Skal man fokusere på det kommer man til å skremme vettet av seg selv :P

Back
Topp