Dere jenter med pannelugg

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg tenker litt på å klippe pannelugg hos frisøren i dag.
Har egentlig masse krøller, men bruker gjerne rettetang [:)] Men greit hvis frisyren passer til krøllene enkelte dager også, og jeg da kanskje bare kan rette ut panneluggen.

Hvilken frisyre vil dere anbefale?

På forhånd takk [:)]

Jeg har litt mindre krøller enn deg, og litt lengre hår.. sist jeg klippet meg hadde jeg lyst til å klippe det kort, siden mini bare dro i håret mitt..

Endte opp med pannelugg for første gang siden ungdomsskolen (som begynner å bli endel år siden..) utrooooolig merkelig til å begynne med, men man blir jo vant til det da. Resten ble klippet i litt ulike lengder nedover, men veldig kort ble det jo ikke sånn til slutt..

Ellers er jeg fryktelig dårlig på sånn hår-ting, har funnet ut at jeg bare lar være å kommentere når jeg en gang av og til oppdager at folk har fikset håret.. for som oftest ser jeg det ikke [:D]

Lykke til hos frisøren!

Kanskje en litt tung lugg som slutter overfor øyenbrynene? Tung = den starter midt oppå hodet, slik at den blir fyldig og fin, siden du har tykt hår.

Ville klipt opp resten av håret og latt det tynnes ut litt ned mot tuppene, slik at det ikke blir tungt nede og flatt oppå, hvis du forstår.

Back
Topp