dere i OSLO ...

Meieriet

Elsker forumet
... hvilket senter er gøyest? Alna senter, eller CCVest?

Vi må på barnas hus i dag, og jeg klarer ikke bestemme meg for hvor vi skal dra...

oslo city er kjedelig! Og har ikke barnas hus.

Stovner senter såg bra ut - men ingen barnas hus der heller, så da blir det ikke det i dag.

Har hørt mye bra om tveita senter også - at det er bra å shoppe der. Men drar ikke dit i dag [:)]

har de barnas hus på sandvika?

Mest ikke sandvika fordi det virker så svæææært!! Og sikkert stappfullt en lørdag med regnvær... [&:]

ORIGINAL: Pidamor

Jeg synes CCVest er et veldig rolig og hyggelig senter. Drar helst dit når jeg skal noe.

ah - rolig høres bra ut! [:)] orker ikke ødelegge lørdagskos med et stappfullt senter med mye mas og styr!

ORIGINAL: Lolodi

Av de to vil jeg si CCvest. Men hvorfor ikke Sandvika? [:)]

Jeg LIKER Sandvika jeg[:D]. Og selv om det er mye folk der ,så er det morro i Sandvika nå ,det er jo tre dagers byfest der,med masse å se på for store og små. Var der i går ,og hørte på musikk,blåste såpebobler,gikk på stylter - og hadde det kjempegøy[:D]
Storsenteret er så stort at det er god plass til alle!

Det er ingen senter som er rolige på lørdager. CC vest som er vanvittig rolig å behagelig senter til vanlig, er fullt på lørdager også. Men, det er nok tusen ganger værre på sandvika. Dit hadde ikke jeg dratt idag [8D] Av alna og CC syns jeg sistnevnte er best

Syns CC er et elendig senter jeg [8D]

Men, sandvika på en lørdag er heller ikke så stas, så hadde nok gått for CC om dere vil finne parkering i dette århundret. [:D]

vi dro på sandvika - og for å si det sånn: vi gjør ikke det igjen en lørdag... [&:][:'(]

Men vi fikk hilst på Tassen, da. Han har bursdag i dag, og feira på sandvika! [:)]

Back
Topp