dere i oslo ang barnehageplass

squat

Forumet er livet
regner med at ingen har fått brev ennå, men tror dere de vil sende det på mail?? jeg hater å vente... eier ikke tålmodighet... eller om noen vet om det finnes ett sted man kan se om man har fått plass??  åhhhh tålmodigheten lenge leve[:'(][:D][:D]

ORIGINAL: dÅllface©

hvis du har søkt elektronisk, så har du antakeligvis fått et brukernavn og passord.
Jeg antar du kan sjekke på de samme sidene.  Det kan man iallefall her jeg bor.
nei bare ett referansenummer. og prøvd å tråle gjennom sidene til oslo kommune... men finner ingenting. sjekker mailen hele tia[8D][:D]

kan du ikke ringe til barnehageetaten og spørr om hvor langt de har kommet i prosessen?
Jeg gjorde det og fikk svar og at han har fått plass og at jeg kom til å få brev i posten snart[:)]

ORIGINAL: cerraliz

de som har fått plass i første opptak skal ha fått brev til nå fikk jeg beskjed om
men du kan jo ringe til bydelskontoret å snakke med den som har med barnehagen å gjøre da vi du får svar
de ska ha 2 til opptak nå i april ettersom jeg har forstått
å innen 1 mai eller var det 1 juni vil alle ha fått svar på om dem før plass eller ikke
men nå var jo trekkingen igår da, så er jo litt tidlig å få brev allerede, prøve å ringe bydelen da[;)]

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: cerraliz

de som har fått plass i første opptak skal ha fått brev til nå fikk jeg beskjed om
men du kan jo ringe til bydelskontoret å snakke med den som har med barnehagen å gjøre da vi du får svar
de ska ha 2 til opptak nå i april ettersom jeg har forstått
å innen 1 mai eller var det 1 juni vil alle ha fått svar på om dem før plass eller ikke
men nå var jo trekkingen igår da, så er jo litt tidlig å få brev allerede, prøve å ringe bydelen da[;)]

gi oss tilbakemld på hva du får til svar da[:)]

vet om flere som har fått plass.....vi har ikke fått brev ennå, men var en som sa før påske skulle man få svar hvis mann fikk plass på 1 trekninga...

ok da ringte jeg, men hun som hadde tilgang på listene var ikke tilgjengelig idag, og de trodde ikke de var klare heller, fordi trekningen ble gjort igår, fikk beskjed om å prøve igjen om ett par dager.... for da skulle mesteparten være på plass... så får smøre meg med tålmodighet ett par dager til da

må legge til at jeg tilhører gamle oslo for dere andre som også bor i denne bydelen[;)]

må legge til at jeg tilhører gamle oslo for dere andre som også bor i denne bydelen[;)]

Så bra du sjekka da!! Jeg og tilhører Gamle Oslo!

Jeg hørte et eller annet om at man ikke skulle få vite det før i mai jeg.... [8|] så jeg har smurt meg med tålmodighet, men er kjempe nysgjerrig!

ORIGINAL: Jordbæret

Jeg hørte et eller annet om at man ikke skulle få vite det før i mai jeg.... [8|] så jeg har smurt meg med tålmodighet, men er kjempe nysgjerrig!
de regnet med å få sendt svar i løpet av uka virket det som, men det er bare å ringe dit om ett par dager sa damen i telefonen, og det snåleste er at det er kun en dame der nede som har tilgang på listene og som kan gi svar[8|][8|] men jeg ringer igjen i morgen kjenner jeg meg rett[:D] er litt masete v meg jeg

de regnet med å få sendt svar i løpet av uka virket det som, men det er bare å ringe dit om ett par dager sa damen i telefonen, og det snåleste er at det er kun en dame der nede som har tilgang på listene og som kan gi svar[8|][8|] men jeg ringer igjen i morgen kjenner jeg meg rett[:D] er litt masete v meg jeg

hihi.... [:D]
Når har du søkt barnehageplass fra da?

Jeg har søkt fra 1.august jeg!

hihi.... [:D]
Når har du søkt barnehageplass fra da?

Jeg har søkt fra 1.august jeg!
søkte fra 1.mai, men tviler på vi får plass da, men krysser fingrene for at vi får i løpet av høsten hvertfall

Back
Topp