Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
nope,var alt for kaldt...[&o]
lurer på hvem du er nå jeg, larvik er jo tross alt ikke så stort da...
gammal er du da dollface?
Du må komme tidlig vettuh så du får plass inne i varmen [:D]
Jeg er snart 27 [&o]
nope,var alt for kaldt...[&o]
lurer på hvem du er nå jeg, larvik er jo tross alt ikke så stort da...
gammal er du da dollface?
Du må komme tidlig vettuh så du får plass inne i varmen [:D]
Jeg er snart 27 [&o]
27 er da ingen alder[:)]
er selv 23 da så da har vi jo ikke gått på noe skole eller noe samtidig, men hvor bor du da?
send pm hvis ikke du vil legge det ut her..
er jo litt artig å vite hvem man faktisk skriver med her inne da[:D]
da vet jeg nok ikke hvem du er gitt kjenner ingen fra stavern jeg..[:)]
søstra mi er jo et år yngre enn deg da, men tror ikke det hjelper gitt..
hmm gubben er fra valby og er ett år yngre enn deg, så han kjenner sikkert noen av familien din kanskje da[:)]
spør om han vet hvem de som bor ved fotballbanen med den jævla svære nissen på trappa, er........
hmm gubben er fra valby og er ett år yngre enn deg, så han kjenner sikkert noen av familien din kanskje da[:)]
spør om han vet hvem de som bor ved fotballbanen med den jævla svære nissen på trappa, er........
han sitter å tenker på det nå... det ringer ingen bjeller enda iallefall... husker du fargen på huset eller noe?
han sitter å tenker på det nå... det ringer ingen bjeller enda iallefall... husker du fargen på huset eller noe?
det er grått.. hehe
men hvis han ikke har sett den nissen så vet han nok ikke hvem de er.. hihi... den SYNS...[8D]
ORIGINAL: *Mathilda*
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~Hmm nå ble jeg nysgjerrig. Pappa bodde på valby. Var hos han annen hver helg og i ferier.