Dere i et forhold

Småtroll nr 2

Glad i forumet
Jeg er nysgjerrig og lurer på om dere noen gang blir tiltrukket av andre enn deres kjære? [8|]

Og hva gjør dere i så fall med de følelsene/lystene som dukker opp?

ja..

Jeg har følelsene der og da, så tenker jeg på hvorfor jeg ble sammen med han jeg er sammen med.. Da forsvinner de fort [;)]

Jeg har faktisk ikke opplevd det enda (vært sammen med mannen i 8 år) Men regner med at det kan komme til å skje i løpet av livet. Da håper jeg at jeg klarer å holde hodet kaldt og snu ryggen til de eventuelle følelsene, og tenke på hvor godt jeg har det sammen med mannen min [:)]

I forholdet jeg er i nå har jeg ikke sånne tanker eller lyster (kommer kanskje en gang..)
I mitt tidligere forhold hadde jeg det ofte og måtte ta konsekvensen av det etterhvert.

ORIGINAL: Burger

Ja, jeg kan vel bli tiltrukket et annet utseende. Men jeg tenker at jeg ville aaaaldri byttet bort det livet jeg har sammen med mannen min og mine barn. Det e golvet i livet mett!![:)]

samme her! [:)]

ORIGINAL: Høstbarn

ORIGINAL: Burger

Ja, jeg kan vel bli tiltrukket et annet utseende. Men jeg tenker at jeg ville aaaaldri byttet bort det livet jeg har sammen med mannen min og mine barn. Det e golvet i livet mett!![:)]

samme her! [:)]

samme her og [:)]

jeg er så forelsket i mannen min at jeg har enda ikke opplevd det iallefall.
Tror egentlig at jeg har fått en sperre for sånt etter at jeg traff han. Men det gjør ingenting. Er veldig lykkelig enda etter fire år og håper vi får maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange flere

ORIGINAL: Belkin

I forholdet jeg er i nå har jeg ikke sånne tanker eller lyster (kommer kanskje en gang..)
I mitt tidligere forhold hadde jeg det ofte og måtte ta konsekvensen av det etterhvert.

her blir jeg av og til tiltrukket av andre menn enn mannen min, men det varer ikke lenge. tror egentlig bare der er utseendet jeg blir fascinert av. Ville heller aldri byttet ut ekteskapet mitt. Men ser jo at jeg lettere tenker på andre hvis vi har tunge perioder[:-]

Nei... I grunn ikke.. Selvfølgelig kan jeg tenke at en annen mann er kjekk, men det blir vel noe annet? Aldri vært følelser eller noen tiltrekkelse, nei...

jeg kan syns at en annen er kjekk.. men ville aldri bytta ut mannen min uansett..

ORIGINAL: Que

Nei... I grunn ikke.. Selvfølgelig kan jeg tenke at en annen mann er kjekk, men det blir vel noe annet? Aldri vært følelser eller noen tiltrekkelse, nei...

sign[:)]

Nei, ikke skjedd enda. Er vel innimellom jeg kan se en og tenke "oh, han var kjekk" også går det to sekunder og jeg har glemt det.

Tror nok de aller fleste har følt seg tiltrukket av en annens utseende. Jeg ser hvertfall ikke noe galt i det[8|] Det som har noe å si er vel hvordan man velger å håndtere følelsene...

Jeg ville hvertfall ikke byttet vekk mannen min for noe, men kan likevel ikke kontrollere hvem jeg blir tiltrukket av...

det er egentlig grunnen for at jeg er sammen med sambo[;)] måtte bare følge hjerte mitt egentlig,og angrer ikke et sekund på det den dag i dag.. vi har vært sammen i snart 4,5 år og har verdens herligste jente sammen[:D]

må signere her, jeg... [;)]

Ja, og det tror jeg er naturlig. Skal man leve et langt liv sammen, vil det komme tilfeller hvor man kanskje blir litt tiltrukket av andre. Og det er greit, man har lov til å tenke og føle hva man vil. Jeg vet at jeg elsker mannen min, og eventuelle følelser for andre forsvinner jo av seg selv om man bare ignorerer det[:)]

ORIGINAL: Vipsis

må signere her, jeg... [;)]

Selvfølgelig er det mye pent å se på i verden - men det stopper der!
Gresset er jo ikke grønnere på den andre siden av gjerdet,så lenge man husker å stelle godt med sin egen plen[8D][:D]

Back
Topp