Dere hunde eiere eller de andre:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har ett spørsmål. Ser det er så mye forskjellig rundt omkring[:)]
Hvor ofte bør man gå ut med en hund? Altså for å tisse og bæsje?
Alle hunder er jo forskjellig noen krever jo masse mosjon og noen krever minimalt. Men hvor ofte bør man gå med de for at de skal få gjort i fra seg?
I dag har jeg dårlig samvittighet. Jeg pleier å være veldig flink å gå mellom tre til fire ganske lange turer om dagen , pluss st vi er i Hagen for å leke litt. Men i dag har jeg ikke hatt mulighet så hun har bare fått en lang tur og ellers vært ute i Hagen.

Ikke at jeg har så forbanna masse peiling men jeg vet at det er forskjellig fra hunderase til hunderase ,hvor mye mosjon en hund skal ha...

Ja det vet jeg. Tenkte mer sånn ut på do[:D]Hvor ofte det bør skje?
Ikke mosjon[8D]
For der har du store forskjeller.

Aner ikke..:)
Hehe.......Men kanskje du ser det på hunden når han må på do..?

Vi har bare valp nå da, så her er vi ute gjerne et par ganger i timen[8D]
Men da jeg hadde labben, gikk jeg langtur morgen og kveld, og et par iløpet av dagen. Og hun gjorde stort og smått hver gang[8D]
Men det er like store forskjeller på blærer som det er med nødvendig mosjon.

Når han tisser på stueplanten så har du venta for lenge [8D]

Jeg kunne ønske bikkja mi kunne si ifra vi har glemt ho en gang sa gikk det 17 timer! Men tror dere bikkja mi viste noen tegn på st hun trengte å komme seg ut litt, neida. Da vi endelig tok hun med oss ut. Så rakk hun ikke lenger enn bort til gresset i gårdsplassen og gjorde både en og to. Var tydeligvis nødig. Men ingen tegn[8|]

Men siden jeg spør så kan jeg jo svare hva jeg egentlig synes selv. Enn hund bør ut om morgenen, ettermiddag og kveld. Uansett om den er liten eller stor. Derfor jeg sliter med dårlig samvittighet.
Derfor synes jeg det er fint å høre om hva andre synes?[:)]

Slik er min også. Noen ganger må jeg tvinge ho med seg. Og er det ut i Hagen vill hun heller leke med pinner eller ball. Derfor må jeg bestandig gå tur, for da glemmer hun lekingen for en stund å går på do[8D]

Back
Topp