Dere hobbyfotografer!

Hørt mange bruker hvitt laken[;)]

Hei...jeg har kjøpt meg stativ og hvit papir rull. Koster ca 4500 kr første gangen. Så koster det ca 800 kr pr rull. 2,75 x 11m. Må byttes ut når det blir for møkkete og ødelagt. Jeg kjøper nok to ruller i året :)

ORIGINAL: Lizz29

Hei...jeg har kjøpt meg stativ og hvit papir rull. Koster ca 4500 kr første gangen. Så koster det ca 800 kr pr rull. 2,75 x 11m. Må byttes ut når det blir for møkkete og ødelagt. Jeg kjøper nok to ruller i året :)

Hvor hvor?[:)]

Sengeteppet vårt - det er hvit! [:-] Et tips er å kjøpe sånn "nervøs fløyel" på jysk. Billig, 5 meter lang rull med hvit duk!

Her kan du kjøpe det du trenger :)

http://www.rafo.no/eshop/main.aspx?page=articlelist&gid=60&gidlevel=0

Kjøpte et gedigent hvitt laken på sparkjøp. Funker som gull.
I tillegg bruker jeg redigeringsprogram for å få bildet litt mer fame-aktig[8D]

Gollemor: Hvordan har du fått bloggen din så populær? Har du noen triks ;)

Gollemor: Hvordan har du fått bloggen din så populær? Har du noen triks ;)

Tror du blander meg med noen andre, for ingen av mine blogger er populære[:D]

Hehehe.... blingser litt her på kveldinga.

Det var jo FruM jeg skulle spørre.

FRUM!!!!!!! hvordan har du fått bloggen din så populær? Noen triks ;)

Et tips er å ta bilde MOT et vindu, og overeksponere bildet nok til at personene blir lyse og bakgrunnen helt hvit. Det kan være lurt å lyse opp motivet ekstra, enten ved hjelp av en reflektor eller en ekstern blitz. [:)]
Det gjorde jeg på disse LENGE før jeg hadde peiling på å ta bilder. [8D]

Ulempen er jo selvfølgelig at man må litt opp i luften, og ikke sitte på gulv osv. Men man kan eventuelt bygge opp litt. Eller henge et hvitt laken fra vinduet og nedover på gulvet, slik som her:

Så bra tips Drea.

Du er så fantastisk flink :) En stor inspirasjon :)

hvit stoooor rullegardin på stativ.

Hehehe.... blingser litt her på kveldinga.

Det var jo FruM jeg skulle spørre.

FRUM!!!!!!! hvordan har du fått bloggen din så populær? Noen triks ;)

Hehe!! Hm, ja si det... Jeg har blogget i over tre år og man må jo starte en plass! [:-]
Men da jeg ble gravid ble jeg medlem av forum, så da delte jeg linken der og det gjorde at jeg fikk en del lesere! [:)]
Jeg har alltid lest mange blogger selv, og vært flink til å kommentere, da får man fort lesere tilbake! :)
Jeg har linket til andre bloggere på min blogg som igjen har linket til min.

Prøv å skriv variert, bruk bilder og skriv om ting som interesserer folk! [:)] Vær personlig - det "selger".
Etterhvert begynte jeg å ha giveaways, dette gjorde at jeg fikk en del lesere som ble "igjen" etter disse.

Jeg har linket bloggen opp mot facebook så alle innleggene jeg publiserer kommer der! :)
Få folk til å lese bloggen din, og anbefale den videre. Ha et ryddig og pent layout.

Også er det jo ikke til å stikke under en stol at da jeg ble med på unge mødre fikk jeg også en del lesere!
Men hadde en god del før det også! [:)]

Trur jeg har en noen innlegg om å få en bedre blogg under etiketten "blogghjelp" på bloggen min - sjekk der!

LYKKE TIL - også får du spørre igjen om du lurer på noe!

Back
Topp