Dere hjemmeværende...?

Ctina

Elsker forumet
Jeg har ingen barn foreløpig, men jeg er kun hjemme da jeg holder på med fjernundervisning. I tillegg studerer samboeren min langt borte så jeg har flytta med og kjenner veldig få. Det er da ikke så lett å komme seg ut heller.. Er det noen av dere som har tips til hvordan møte mennesker og komme seg ut selv om man bare går hjemme? [:)] Har kun vært hjemmeværende et par måneder ellers har jeg alltid vært i skole eller jobb.

Jeg har både masse av familie og venner jeg kan være med, men får faktisk ikke tid. Synes jeg knapt har spist frokost (står opp 08 med ungene) før dagen har flydd. Husvask, litt internett, matlaging, handling + min lille egne bedrift jeg har startet her hjemme. NOK å gjøre... stresser bare ved tanken he,he..

ORIGINAL: Ctina

Jeg har ingen barn foreløpig, men jeg er kun hjemme da jeg holder på med fjernundervisning. I tillegg studerer samboeren min langt borte så jeg har flytta med og kjenner veldig få. Det er da ikke så lett å komme seg ut heller.. Er det noen av dere som har tips til hvordan møte mennesker og komme seg ut selv om man bare går hjemme? [:)] Har kun vært hjemmeværende et par måneder ellers har jeg alltid vært i skole eller jobb.

Jeg har det på samme måte, bare at jeg har barn da! Har bodd i Oslo i over 3 år, men kjenner nesten ingen. Har ikke noe gode tips, de venner jeg har fått er igjennom forum osv. Tror det er lettere å bli kjent med folk når man har barn egentlig.. Da har man ivertfall en ting til felles, som er en stor del av livet.

Back
Topp