Dere "gressenker" :P

Respekt til dere som er uten mannen/kjæresten i flere uker.. Kjæresten min dro på jobb idag, og kommer ikke hjem før torsdag/fredag.. Vi har ikke sovet uten hverandre siden vi ble sammen (2 år i august) og jeg savner han allerede! Haha.. Dagene blir skikkelig lange til han kommer hjem igjen.. Sukk.. Dagens syyyyt! ;)

Pleier kjenne på den jeg og når sambo reiser et sted.. Savner ham før han har gått ut døra nesten :p
Glad det ikke skjer ofte!
All ære til de som takler sånt.

Jeg nyter det. Helt ærlig :p Mannen er borte hele ukedagene hovedsaklig.

Men nå liker jeg godt å legge meg alene også :p Er så deilig å boltre seg i hele senga alene. Fullt ansvar for unger, hus og mat da, men når man ikke er vandt med noe annet går det også strålende ;)

Pleier kjenne på den jeg og når sambo reiser et sted.. Savner ham før han har gått ut døra nesten :p
Glad det ikke skjer ofte!
All ære til de som takler sånt.

Haha!:p bra det ikke bare er meg :P har vært vant til å ha han irundt meg 24/7.. Utenom når han har vært på jobb selvfølgelig.. Så det er litt rart og uvant :)

Jeg nyter det. Helt ærlig :p Mannen er borte hele ukedagene hovedsaklig.

Men nå liker jeg godt å legge meg alene også :p Er så deilig å boltre seg i hele senga alene. Fullt ansvar for unger, hus og mat da, men når man ikke er vandt med noe annet går det også strålende ;)

Jeg klarer ikke å nyte det :P jeg hater å sove alene.. Så tomt blir.. Kanskje det blir annerledes med tiden.. Han har akkurat begynt i denne jobben.. Så er nok uvant :)

Jeg klarer ikke å nyte det :P jeg hater å sove alene.. Så tomt blir.. Kanskje det blir annerledes med tiden.. Han har akkurat begynt i denne jobben.. Så er nok uvant :)
Hihi nei. Når du ikke er vant med det så.

Hatt det sånn siden vi ble sammen og for meg er det perfekt. Jeg har hata å ha mannebein helst i beina på meg :p Så når vi da er borte fra hverandre, savner vi hverandre og snakker masse på tlf. Og helgene blir alltid så full av oppmerksomhet til oss alle da :D

Hihi nei. Når du ikke er vant med det så.

Hatt det sånn siden vi ble sammen og for meg er det perfekt. Jeg har hata å ha mannebein helst i beina på meg :p Så når vi da er borte fra hverandre, savner vi hverandre og snakker masse på tlf. Og helgene blir alltid så full av oppmerksomhet til oss alle da :D

Jeg liker å få han hjem hver dag.. ;) men samtidig så er det jo litt godt å kjenne på savnet også da.. Blir nok en del tlf prating, men han skal jobbe natt.. Og sove på dagtid :P gleder meg skikkelig til helga!! ;)

Det er veldig tungt her i hus. Har en på 5mnd som er oppe annenhver time hele natta, og en på 4 år som enda ikke sover natten gjennom. Og mannen kjører mye langtransport så mye uforutsigbarhet når han ikke har faste ruter

Har vært hjemme alene i en mnds tid nå, og han kommer ikke før midten av mai... Jeg gir all respekt til alene mødre;)

Mannen skal bort fra onsdag til søndag denne uken... Hruer meg skikkelig :( med storesøster var jeg jo alene, skjønner virkelig ikke hvordan jeg klarte det :p

Det er veldig tungt her i hus. Har en på 5mnd som er oppe annenhver time hele natta, og en på 4 år som enda ikke sover natten gjennom. Og mannen kjører mye langtransport så mye uforutsigbarhet når han ikke har faste ruter

Oi! Skjønner det er tungt! :/ håper det går seg til med den sovinga, og at de begge sover natta igjennom snart :) min sin kjære holder på med tunnelvasking.. Langt borte :/ vi har en sønn sammen på snart 9mnd, også har jeg ei datter på 8 år fra tidligere forhold.. :) blir litt ekstra å følge opp når man er alene..

Også all respekt til de gutta som sitter hjemme og venter på at damene skal komme hjem.

Jeg har to til tre uker på jobb. Der gubben blir både heltids ansatt i stallen og må ta seg av de andre dyrene. Til sommern kommer han også til å ta seg av L :)

Jeg lever sammen med en sjømann. Han er ute i 5uker på båt, og så hjemme i 5uker... Jeg i fulltidsjobb og to tvillinger på 3 år hjemme, pluss en spire på vei

Blir vant til det.
Jeg syns det er topp når han drar, og i 2 dager så begynner savnet. :p
Det største problemet her i hus er at han ikke har noen turnus eller sånn,så han drar plutselig og kommer plutselig hjem.. etter alt fra 2 dager til 7 uker :(

Blir vant til det.
Jeg syns det er topp når han drar, og i 2 dager så begynner savnet. :p
Det største problemet her i hus er at han ikke har noen turnus eller sånn,så han drar plutselig og kommer plutselig hjem.. etter alt fra 2 dager til 7 uker :(

Jeg synes faktisk det ustrukturerte er det verste... Får ikke rutine på noen ting da... Hverken i sammen eller alene...

Back
Topp