Dere gravide...?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
.. har dere bestemt dere for navn til den lille i magen? Hva ble det?

Vi har ikke bestemt oss ennå.. Langt ifra egentlig. og vi diskuterer det lite. Det hender vi kaster ut tullenavn, og noen seriøse forslag har jo kommet, men det er ingen som vi tenker: "Dét skal barnet hete!".
Vi vet jo ikke engang om det blir jente eller gutt
Men navn skal barnet helt sikkert få emoticon

Vi har ikke bestemt oss. Dvs, vi blir ikke helt enige. Har noen uker til å tenke på da. :)

Johanna

Ikke bestemt oss ennå.. Men listen er nå nede i 4 navn, så det er meget mulig vi ikke bestemmer oss før vi har sett henne :) Gleder meg :D

Hehe...huff, nei...vi har knapt snakket om navn vi....:p Muligens en frøken navnløs her ;) Eller jeg har lagd liste, og regner med vi blir enige om navn i tide akkurat som sist gang :p Da ble vi enige om navnet akkurat når jordmora etter fødselen spurte om vi hadde navn klart....så må kanskje ei jordmor til og en nyfødt unge i hendene til først ;)

Frøkna i magen skal hete Tiril.

Ja han har det..
Samtidig som jeg tenker hva om jeg får han i armene mine og så er han ikke det allikevel.
Elsker navnet, men det er jo bare nå jeg kan ombestemme meg
Jeg er så vinglepetter for tida så mine meninger tells ikke tror jeg hehe..
Mannen er fast bestemt, så det blir nok Lukas uansett

Jepp, det bestemte vi ganske kjapt etter ordinær ul egentlig.

Snakket litt om det i ukene før også. Hadde både jentenavn og guttenavn klart.

Her kommer lille Kristoffer

har funnet navn. spørs bare om det blir jente eller gutt.

har 3 barn med navn på c så vil ha c på fjerde ungen å.
så blir enten celine eller christian emiil (får se om sambo er like enig i emiil. hvis ikke så blir det bare christian).

Vi har vel mer eller mindre bestemt oss ja, gjennstår bare og se om han passer til å hete det!!
I tilegg har vi jentenavn klart dersom UL skulle ha vist feil.. :)

Joda ,her er det klart.
Vi vet ikke kjønn , skal ikke vite det heller.
Ida eller Eirik har jeg i magen min akkurat nå

Back
Topp