dere gravide???

*ceccemor*

Gift med forumet
[:D][:D][:D]M A G E B I L D E R !!!!!![:D][:D][:D][:D]

He he, jeg er bare 12 uker (faktisk akkurat 12 uker i dag [;)] ) Og ser igrunnen bare småfeit ut som vanlig. Med andre ord, ingen babymage [8D]. Så jeg venter noen uker til [;)]

ORIGINAL: Silje1982

Jeg får ikke til sånn[8D] For lite teknisk så beklager[:D]

du kan ta bilde med mobilen å sende til noen , meg feks?? hehe[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *atina*

He he, jeg er bare 12 uker (faktisk akkurat 12 uker i dag [;)] ) Og ser igrunnen bare småfeit ut som vanlig. Med andre ord, ingen babymage [8D]. Så jeg venter noen uker til [;)]

*smøre meg med tålmodighet til babymagen kommer frem*[:D]

ORIGINAL: *ceccemor*

ORIGINAL: Silje1982

Jeg får ikke til sånn[8D] For lite teknisk så beklager[:D]

du kan ta bilde med mobilen å sende til noen , meg feks?? hehe[:D][:D][:D]

Hihi.. det skal jeg gjøre[:)] Send over nummeret ditt på pm så skal jeg klare å være flink jente å ta bilde av magen min[:)]

Så fiiiiin mage malii!!!! [:D]

fine babymagen malii[:D]

ORIGINAL: malii

Takk, søte dere

Hva tror dere, jente eller gutt? [:D]

jente[:D] vet ikke hvorfor - men fikk bare den følelsen....[8|]
men nå skal det sies at jeg alltid tar feil da...så da er det sikkert en gutt[:D]

Jeg også har tenkt at du får jente, malii. Men akkurat som Ceccemor er det sjelden jeg tipper riktig [8D].
Hvordan har dette svangerskapet vært i forhold til forrige svangerskap da?

har du noen følelse for hva som gjemmer seg i magen din da,*atina*????[:D]

jeg tror du får GUTT[:D]

ORIGINAL: *atina*

Jeg også har tenkt at du får jente, malii. Men akkurat som Ceccemor er det sjelden jeg tipper riktig [8D].
Hvordan har dette svangerskapet vært i forhold til forrige svangerskap da?

blir spennede, skal tilbake på kontoll-ul om 2 uker, så håper de kan si om det er jente eller gutt denne gangen [:)] har ingen magefølelse, med Nikolai var jeg sikker på at det var en gutt [;)]
jeg var mer kvalm denne gangen, kasta opp MYE i uke 8, måtte sykemelde meg alt da.. Har også hatt daglige blødninger fra uke 12-22, i tillegg til at bekkenet krangler denne gangen. Noe helt annet enn da jeg var gravid med Nikolai og i god form hele svangerskapet, jobbet til uke 32 før jeg ble sykmeldt pga kynnere [:)]

har du noen magefølelse, *atina*?

haha jeg er 34 uker på vei imrg og har enda ikke tatt magebilde[;)] uffa meg altså[&:]

Så fin mage mali [:)]

Da har du sjansen til å ta bilde nå lilleknøttene! (Og så legger du det ut her etterpå [:D] )

Og jeg har heller ikke like sterk magefølelse denne gangen. Men siden jeg er like dårlig nå som da jeg gikk med Lilja, så heller jeg vel mer mot at det kan være jente denne gangen også [;)]. Håper bare denne kvalmen gir seg snart [:'(]

Du har en nydelig mage malii[:)] Jeg er jammen meg usikker på hva som skjuler seg i magen din jeg altså[:)] Kanskje jente siden du føler svangerskapene har vært så forskjellige[:)]

atina: Huff, kjenner igjen det med å være kvalm så håper du snart blir bedre for det er bare pyton[:'(]

Hmm.... lurer egentlig veldig på hva som skjuler seg i magen min også jeg[8|][:D][:D] Jeg klarer søren meg ikke å ha noen magefølelse[8D] Jeg har en mann som alltid har rett. Han har sagt gutt hele tiden, men plutselig nå er han usikker og mistenker at det er jente. Og jeg har ingen magefølelse som vanlig så her er det veldig uvisst om hva det er[8D]

Inne å sniker litt på dere igjen jeg[:)]

Det siste tok jeg i dag[:)] Magen har jaggu vokst fort denne gangen! Er helt sikker på det bare er en for har vært på ul to ganger[;)].

så fin mage du har Frk.Hønemor[:D] inni magen din tror jeg det er ei jente

Back
Topp