Dere gjør da?

skal ned på arenum seinere i dag (stort outlett salg)
også skal vi hente svigermor fra et kurs i byn, før vi skal opp til de og ete middag...

Samboeren jobber på messe i dag, Nicholas er med morfar for å se ole brum show og jeg og mamma skal beise terrasen og vaske leiligheten for visning.

To dager igjen til Spania[:)][:)]

det går bra se, blir heldighvis fort frisk igjen [:)] så får se om jeg finner på noe med guttungen etter han har hatt luren sin [;)]

ORIGINAL: Looney

Samboeren jobber på messe i dag, Nicholas er med morfar for å se ole brum show og jeg og mamma skal beise terrasen og vaske leiligheten for visning.

Sjalu! på spania turen asså=P Ikke beisinga!

ORIGINAL: Jaybird

Spania nå skal bli herrrlig. Svigers er der nede så da blir det vel litt alene-kvelder uten barn med KUN kjærestekos også[:)] Og masse bading, soling og shopping på dagtid. Vi skal til et akvarium der nede og, hvor de har sjørøverland. Dette blir moro for han sjørøverfrelste minstemann[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Spania nå skal bli herrrlig. Svigers er der nede så da blir det vel litt alene-kvelder uten barn med KUN kjærestekos også[:)] Og masse bading, soling og shopping på dagtid. Vi skal til et akvarium der nede og, hvor de har sjørøverland. Dette blir moro for han sjørøverfrelste minstemann[:)]

Nevnte jeg at jeg er sjalu? Hvis ikke så nevner jeg det nå[:D]. Ta med meg i kofferten da!

Back
Topp