Dere gjør da?

Jaybird

Gift med forumet
Hva driver dere med da, damer?
Syns det er stille her i dag. I grunn i det siste også. Men nå jobber vel folk eller har bedre ting å gjøre.

Jeg har langhelg=). Skal kanskje "ut" i kveld. Ikke drikke, men danse med bestisen. Men det kommer helt ann på om jeg skal sove snart. hehe. Ellers skal jeg slappe av=). Se film kanskje og spise resten av cookie dough isen min fra i går!

dere da?

Ha en fantastisk flott start på helgen ( Den kua var bare for søt![:)])

I dag blir det sofa sliting [:)] Var på konsert i går og samboeren er ganske så fylle syk og det pøse regner ute.. ingen ting er som Fredags kos

Her blir det true blood-maraton hvis vi finner sesong 2 i butikkhyllene, he he[8D]

Ellers sove og slappe av, trenger en rolig helg nå merker jeg[:)]

Håper resten av snuppene her får en fantastisk fin kveld og helg med masse stas og moro

ORIGINAL: Juvel

I dag blir det sofa sliting [:)] Var på konsert i går og samboeren er ganske så fylle syk og det pøse regner ute.. ingen ting er som Fredags kos

Det regner her også! Blæ. og jeg har glemt å kjøpe kakao [&:]

jeg har kjøpt meg sko, så nå er jeg endelig klar for bryllupsfeiring i morgen!! [:)]

Sambo jobber, så har hele dagen for meg selv. Har trent og kjøpt mat til hunden.. så nå er jeg bare innom her og sjekker - så blir det dusjen, handling og litt scrapping kanskje[:)]

et vennepar fikk bebbis i natt, sååå stas!![:)][:)]

Kan ikke skylde på at jeg har så mye bedre ting å ta meg til.
Hadde store planer om å gjøre reint i dag, men etter å ha skrubba kjøkkenet var jeg så sliten at det ble med det [8D]

Her skal samboeren på fest med jobben.
Så da har jeg invitert ei venninne på middag i kveld - kjedelig å lage mat bare til seg sjøl.
Tror det blir koselig!

Og den kua var søt [:D]

jobbet idag, så middag og kos med familien. Nå er lillegutt i seng og jeg har satt meg ned med pcen. Er vel fotball all over fremover...jippi[:@]
Men snop og pepsi max klart, så skal vel overleve kvelden. (hadde tenkt å vaske soverom og skifte på senga.... men noen ting kan utsettes til en regnfull lørdags formiddag[;)])

Jeg sitter her alene og syns litt synd på meg selv[8D]
Sambo er ute, og dumme Viasat virker ikke, så har ikke tv heller..
Men har jo heldigvis internett da[:D]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Juvel

Det regner her også! Blæ. og jeg har glemt å kjøpe kakao [&:]

Jeg har kjøpt meg sjokolade melk

Tja, både samboer og jeg har hatt fri idag. han leverte guttungen i barnhehagen idag så jeg kunne sove litt lenger. Så dro vi å handlet inn mat for helgen, og deretter dro vi å kjøpte gulv til barnerommet. Henta guttungen i halv tre tiden, så dro vi hjem og kosa oss. Samboer dro til en kompis mens jeg og guttungen gjorde rent i hele leiligheten og skifta på sengene.

Nå har jeg nettopp dytta i meg tre fylte terteskjell og ligger rett ut på sofaen [:)]

Denne helgen blir alt helt rolig, ikke noe planer, har sagt nei til alt[:D]

Jeg skal straks på vorse. Har blitt lurt med ut. Til og med sminka meg, så kan ikke la det gå til spille. Kjenner jeg meg selv rett så sovner jeg vel på vorset=P.

Har jobbet maaaange timer i dag jeg. Sykt mye å gjøre fordi vi drar på ferie på mandag morgen. Trodde jeg kom til å bli sittende til kl 24.00 i natt, men kom meg da hjem.

Ellers har jeg handlet litt, kost med lille-sjef, og gjort klart til beising av terrasen i morgen.

jo også kjøpte vi oss speilrefleks kamera i går så det er stadig under testing. Så plutselig får dere se noen bilder[:)][:)]

Hadde seriøse planer om å trene i kveld men tar det i morgen tidlig. Gubben jobber på messe hele helgen så det blir meg og mini. Ellers i morgen tror jeg han skal få sove hos oldemor så mammaen kan gå på Postgirobygget konsert under byfesten her med gode venninner[:)][:)]

gjeeeeeeeeeeeeesp, glor på tv [;)] har styra på i hele dag, og er mega sliten. Pusser opp her, så det tar tiden for tia [:D]

Jeg og sambo har vært å fiska litt, nå blir det grandiosa og film[:)][:)]

ORIGINAL: FruStina

gjeeeeeeeeeeeeesp, glor på tv [;)] har styra på i hele dag, og er mega sliten. Pusser opp her, så det tar tiden for tia [:D]

Verdt slitet håper jeg;) Blir sikkert kjempebra når dere er ferdige!

ja absolutt verdt det. Håper vi kan innrede til helga [:D] Men i dag blir det fridag da, for mannen ble alvorlig syk i natt, og må tilbringe dagen i seng og sofa. Men helsa først !!!
Haaaaaaaaaaar så lyst å ta med meg lillegutt på shopping, men er vel gal bare ved tanken på å gjøre det på en lørdag. Æsj....dette blir kjedelig helg. Bare regn også [:'(] 

ja absolutt verdt det. Håper vi kan innrede til helga [:D] Men i dag blir det fridag da, for mannen ble alvorlig syk i natt, og må tilbringe dagen i seng og sofa. Men helsa først !!!
Haaaaaaaaaaar så lyst å ta med meg lillegutt på shopping, men er vel gal bare ved tanken på å gjøre det på en lørdag. Æsj....dette blir kjedelig helg. Bare regn også [:'(] 

Uffda. Det hørtes alvorlig ut. Håper det går bra med han! Du får kose deg med guttungen da=)

Back
Topp