Dere gamere

Ville ikke akkurat kalt det jeh gjør å spille - er innom av og til, når jeg har tid. Blir vel sånn til forhåndsbetalte tiden går ut

Jeg spiller fortsatt =) Værtfall nå som jeg har ferie og har for vondt til å gå noen plass :p Så jeg ligger i sofan og gjør missions, så om jeg spiller kan vel egentlig diskuteres

Begynte med wow like før BC kom ut. Elsket BC og til dels WOtLK men syntes det har gått nedover etter detvar så mye kjekkere og sosialt før til tross for at dungeonfinder ikke fantes og at man måtte fysisk dra til alle instancene og bruke summ steiner da var man genuint interessert i å bli kjent med de man var i gruppe med! Har brukt mye tid på wow, men fant ut i fjor at det kanskje var greit å kutte det ut når mini var på vei. Men på et eller annet vis smyger wow seg inn i tankene mine av og til, savner det slik det var før (men da kunne man jo bruke tid på det og da, bare med seg selv å tenke på)
Har prøvd flere mmos men har alltid kommet tilbake til wow.

Anbefaler Diablo 3 dersom man liker hack n slash og mye fokus på loot:) har jo der også mulighet for å være sosial med guild. Jeg spiller for det meste på PS nå da, elsker assassins creed spillene

Jeg storkoser meg med Lego-spillene. :D Begynte med Harry Potter, og i dag har vesla og jeg begynt på Ringenes Herre.

Artig å se at så mange har spilt/spiller wow. Har ikke tenkt på det på lenge. Sluttet å spulle for ca. 4 år siden tror jeg, prøvde litt når pandaene kom, men det skjedde mye i livet mitt på den tiden så ble liksom ikke det samme.

Jeg begynte i vanilla og elsket både det og bc, synes lk var ok, men som mange av dere sier så ble ting for enkelt.

Nå for tiden har jeg spilt litt Mass effect og dragon age. Liker historiene bak og synes det er greit at ikke noen er avhenig at jeg er pålogget til et visst tidspunkt.

Back
Topp