Dere gamere

Jeg var (er; frozen acc) på Kul Tiras:)

Var fryktekig glad i Pvp battles jeg da.
Var det i starten - hadde det fryktelig morsomt mot en allyguild hvor det var om å gjøre å holde Arathi (ikke bg) ^-^

Var på fransk server dette da - flyttet etter en stund over på engelske servere (med en morsom periode på en RP server) men fikk aldri helt samme kontakten med folk der (uhyre mange svenske derimot).

Akkurat kjøpt ny pc og sa at jeg ville ha en god nok pc til å spille wow igjen om jeg ville.... Etter denne tråden ble jeg fryktelig sugen på å finne hunteren min :p

Var det i starten - hadde det fryktelig morsomt mot en allyguild hvor det var om å gjøre å holde Arathi (ikke bg) ^-^

Var på fransk server dette da - flyttet etter en stund over på engelske servere (med en morsom periode på en RP server) men fikk aldri helt samme kontakten med folk der (uhyre mange svenske derimot).
Myye svensker på KT også

Har en på hver side, men mest på nelfen min

Mainen min er en draenei warrior. Har alltid gått fury og arms, men tester protection nå (og er derfor i guilden ansett som mannen i forholdet he he he).

Jeg var på KT da jeg spilte :) Var draenei resto shaman. Var først i en norsk guild som het Aurora Borealis, og så etter at den ble disbanda ble jeg med i en guild som het United by Fate. Ga meg med WoW før pandaene kom :p
Så moro :D vært i mange ulike igjennom årene men ingen av de:)

Back
Topp