Dere gamere

Jeg spilte WoW i mange år, men det ble så neddummet etter hvert at jeg gadd ikke mer. Det var mye artigere da hver klasse faktisk hadde en egen funksjon i gruppen.
Nå har jeg ikke tid lengre, baby tar all tid. :o Savner det litt, men samtidig ikke. Herlighet så mye tid det tok. :p
Samme her. Sluttet når de endret slik at det ikke var no morro mer

Jeg gamer ikke noe selv, men min samboer spiller the witcher 3: wild hunt, noe jeg har sett en del på mens han spiller, er en del historie I spillet da, for de som liker det:)

Tror uansett ikke guidene i wow har den samme sosiale siden som den hadde før - litt fordi de fleste som hadde noen interesse av det har sluttet.

Nå er det jo så vidt folk du havner i gruppe med sier noe..
Men har likevel ikke klart å legge det fra meg - blir dog maks en time/dag når jeg kan, i motsetning til før. (Savner også vanilla - og gamle Arathi Bassin og tiden hvor man gjerne nådde lvl 60 før man fikk sin første mount :P )

Har ikke funnet noen mmo som har gitt med det samme. Ble likevel en retur til warcraft III
Var kjekkest før de endret høyeste maks. Etter de økte fra max 60 gikk det bare nedover! :(

Var kjekkest før de endret høyeste maks. Etter de økte fra max 60 gikk det bare nedover! :(
Ja og nei - har jo vært litt morsomt med expansions av og til. Likte achievement systemet jeg da ^-^

Men har absolutt best minner fra vanilla - hvor Hogger var en pest og en plage

Ja og nei - har jo vært litt morsomt med expansions av og til. Likte achievement systemet jeg da ^-^

Hoho. Hogger ja:p
The Dead Mines, Molten Core, scarlet monestary ++ liker best før expansions ;p

Aldri fått oppleve dette jeg, begynte å spille WoW i WotLK.... Og dro på med alle expansionene!

Fantastisk at det er så mange gamere! Har ikke visst at det var så mange av oss her:) jeg sluttet også med Wow da pandaen kom. Spilte litt diablo etter det, men nå spiller jeg nesten ikke. Tar meg noen games town of salem nå og da. Forøvrig et morsomt spill jeg anbefaler.

Gøy! Måtte du hente han i utlandet eller holdt han til her på berget? Min kom fra UK for å treffes, total match umiddelbart. Like forelsket etter nesten to år :D
Haha, min er også import fra UK ^^ Jeg vet om andre som også spiller sammen eller har møttes på wow eller andre spill.

Haha, min er også import fra UK ^^ Jeg vet om andre som også spiller sammen eller har møttes på wow eller andre spill.

Kvalitetstegn! Menn fra UK er av et helt annet kaliber enn gutta her på berget. Min er en gentleman av en annen verden!

Lo litt første gang jeg så nicket ditt forresten, mitt er også fra wow, men noe av det er stjålet fra herr mann sin battletag! :D

Kjenner ingen andre som har møttes via spill, gamet ikke noe annet enn konsoll før jeg ble overtalt til å prøve WoW. Siden har det ballet på seg med FPS (L4D og L4D2 er favoritter), indiespill som Garrys Mod etc. Føler meg jo litt gammel for denslags, men det er jo så moro! :D

Mannen min har kuttet ut det meste, og spiller mest bare Ingress.

Back
Topp