Dere gamere

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg trenger noe nytt.
Jeg har spilt WOW i mange år, men jeg sluttet for noen måneder siden. Har lyst til å begynne igjen, men alle vennene mine er borte og det blir bare enda en plass jeg er alene. Har prøvd SWOTOR, men det var for grått for meg. Liker litt farger. Likte absolutt ikke Wildstar eller Guildwars. Har Sims4, men er veldig skuffet over den så langt. Liker Sims3 mye bedre, men finner ikke CD'n.
Så hva skal man finne på da?

Jeg vil gjerne prøve et annet MMO, og det må være gratis å spille. Eventuelt et spill ala Sims3. Noen tips? :)

Prøvd dota2?
Spilte en periode også "ragnarok 2" som er et MMO spill.
De to likte jeg da jeg spilte :)

Jeg spilte WoW i mange år, men det ble så neddummet etter hvert at jeg gadd ikke mer. Det var mye artigere da hver klasse faktisk hadde en egen funksjon i gruppen.
Nå har jeg ikke tid lengre, baby tar all tid. :o Savner det litt, men samtidig ikke. Herlighet så mye tid det tok. :p

Her går det i supernintendo :D

Jeg spilte WoW i mange år, men det ble så neddummet etter hvert at jeg gadd ikke mer. Det var mye artigere da hver klasse faktisk hadde en egen funksjon i gruppen.
Nå har jeg ikke tid lengre, baby tar all tid. :eek: Savner det litt, men samtidig ikke. Herlighet så mye tid det tok. :p

Ja det er litt derfor jeg har sluttet jeg og, det er for enkelt nå. Enhver idiot kan spille, det krever ingen tenking.
Skulle gjerne tatt et dykk inn i Vanilla igjen, fått kjenne på hvordan det var da spillet var nytt. Savner det, det var magisk :D

• Liker
Reactions: BMC
Skulle hatt et spill å spille sjæl. Sluttet med wow i fjor sommer etter å ha spilt i 6år... Sims 4 liker ikke jeg heller. Kjedelig i forhold til 3ern!

Spørst på hva du er ute etter det:p Jeg elsker strategi/simulator på data. Fortiden spiller jeg Anno 1404, men elker også Zeus og Black & White:happy: Ga opp sims etter 3ern...

Hadde nok gått tilbake til wow jeg uavhengig av å være alene. Det er jo det som var greit. Får alt gjort med fremmede også. Meld deg inn i guild. Mange av de er jo også super hjelpsomme ;) Er en god stund siden jeg har spilt nå, fremdeles vil jeg. Har bare ikke helt samme tid lengre :)

Sims4 var helt greit :p Er der helst for å bygge drømmehusene jeg vil ha kjenner jeg. Eller nå ble mi en superkriminell bare for å få ett avbrekk :p Haha.

Hadde nok gått tilbake til wow jeg uavhengig av å være alene. Det er jo det som var greit. Får alt gjort med fremmede også. Meld deg inn i guild. Mange av de er jo også super hjelpsomme ;) Er en god stund siden jeg har spilt nå, fremdeles vil jeg. Har bare ikke helt samme tid lengre :)

Sims4 var helt greit :p Er der helst for å bygge drømmehusene jeg vil ha kjenner jeg. Eller nå ble mi en superkriminell bare for å få ett avbrekk :p Haha.
Jeg har en guild, men savnet av det sosiale overskygger gleden av å spille alene. Guilden min er veldig grei, men jeg blir ikke nær venn med noen av dem slik jeg gjorde før. Nå trenger en jo ikke egentlig samarbeide noe særlig :-(
Kanskje jeg må starte opp en kriminell eller slem sim, prøve ut min mørke side... :-o :-P

Spørst på hva du er ute etter det:p Jeg elsker strategi/simulator på data. Fortiden spiller jeg Anno 1404, men elker også Zeus og Black & White:happy: Ga opp sims etter 3ern...
Noe ala wow, men ikke så likt at det blit kjedelig. Wildstar ble for likt, men det verste var utseende på karakterene. Aaalt for cartoony! Og så liker jeg det fargerikt, som wow. Starwars ble for mørkt og grått.
Eller et spill der jeg ikke spiller med noen, ala sims. Men ikke et spill som handler om å drepe, trenger litt lett underholdning.

Tror uansett ikke guidene i wow har den samme sosiale siden som den hadde før - litt fordi de fleste som hadde noen interesse av det har sluttet.

Nå er det jo så vidt folk du havner i gruppe med sier noe..
Men har likevel ikke klart å legge det fra meg - blir dog maks en time/dag når jeg kan, i motsetning til før. (Savner også vanilla - og gamle Arathi Bassin og tiden hvor man gjerne nådde lvl 60 før man fikk sin første mount :P )

Har ikke funnet noen mmo som har gitt med det samme. Ble likevel en retur til warcraft III

Tror uansett ikke guidene i wow har den samme sosiale siden som den hadde før - litt fordi de fleste som hadde noen interesse av det har sluttet.

Nå er det jo så vidt folk du havner i gruppe med sier noe..
Men har likevel ikke klart å legge det fra meg - blir dog maks en time/dag når jeg kan, i motsetning til før. (Savner også vanilla - og gamle Arathi Bassin og tiden hvor man gjerne nådde lvl 60 før man fikk sin første mount :P )

Har ikke funnet noen mmo som har gitt med det samme. Ble likevel en retur til warcraft III
Ja det var tider det :-D Alterac Valley varte i flere timer uten at man kom lenger enn til midten ^^

Ja det var tider det :-D Alterac Valley varte i flere timer uten at man kom lenger enn til midten ^^
Haha - ja husker det! Kunne være med på morgen, dra på universitetet, logge seg på mye senere og fremdeles være den samme runden :P

Tenker støtt og stadig at jeg vil begynne med wow igjen, men det blir med tanken. Slutta når pandaene kom.. Svært få av de jeg spilte med før i tiden som fortsatt spiller.

Nå spiller jeg et mobilspill som heter hobbit: kingdoms of middle earth. Langt fra det samme, men får i alle fall dekt litt av behovet hehe :p

Vi spiller litt elder scrolls online for tiden. :) blir jo ikke så mye tid til slikt som før, men veldig fint spill med bra historie!

Jeg trenger noe nytt.
Jeg har spilt WOW i mange år, men jeg sluttet for noen måneder siden. Har lyst til å begynne igjen, men alle vennene mine er borte og det blir bare enda en plass jeg er alene. Har prøvd SWOTOR, men det var for grått for meg. Liker litt farger. Likte absolutt ikke Wildstar eller Guildwars. Har Sims4, men er veldig skuffet over den så langt. Liker Sims3 mye bedre, men finner ikke CD'n.

Jeg vil gjerne prøve et annet MMO, og det må være gratis å spille. Eventuelt et spill ala Sims3. Noen tips? :)
Diablo 3 ? :) jeg spilte også wow i noen år, har egentlig ikke slutta, bare ikke spilt på en stund. Men jeg lite veldig godt diablo. Også har man heroes 3 da

Jeg trenger noe nytt.

Dropp MMO, kjør fps co-op istedenfor!

Back
Topp