Dere frisører :) ?

*jk

Glad i forumet
Jeg har kjøpt hårfarger, blekepulver og dette her greiene du skal blande med(hydroperoksid?tror jeg.)
Det står at hårfargene skal blandes med dette, har kjøpt platinablond og askeblond, kan jeg og ha i blekepulver, eller er det ingen vits?
Blekepulveret og hydroperoksiden skal blandes hvis man skal bleke det.
Har kjøpt salongprodukter(store flasker og tuber)
Hjelp?? [:)]

Blande fargen md blekningspulvre mener du?

ORIGINAL: MaritaS

Blande fargen md blekningspulvre mener du?
ja![&:]

Nei! Fargen og blekingen må blandes vær for seg men vannstoffet..
Har du mørkere frage fra før av bør du ta avfarging md blekingen+ vannstoffet før du har i fargen som også må blandes md vannstoffet. Hva er prosenten på vannstoffet og hvor mørk er du fra før?

blande du bleiking og farge bjunne d og røyker og blir drid varmt:P

hvor mørk er du?

ta i bleiking først i håret me max 6% viss du ikke har veldigt slitt hår. dette må du kanjse gjøre i jaffal to omganger viss du er litt mørk. egentligt helst med 4% så tar du fargen i etterpå

ORIGINAL: puez

hvor mørk er du?

ta i bleiking først i håret me max 6% viss du ikke har veldigt slitt hår. dette må du kanjse gjøre i jaffal to omganger viss du er litt mørk. egentligt helst med 4% så tar du fargen i etterpå

prosenten må velges etter hårkvalitet og vilken tone din farge er nå!
Jeg vil ikke anbefale å gjøre dette på egenhånd hjemme.

ORIGINAL: MaritaS

ORIGINAL: puez

hvor mørk er du?

prosenten må velges etter hårkvalitet og vilken tone din farge er nå!
Jeg vil ikke anbefale å gjøre dette på egenhånd hjemme.

Jeg har lyst hår, skal bare farge bunnen og dra det litt ut i tuppene etterhvert.
Da vet jeg at jeg ikke skal ha blekepulver oppi.
Takk for svar.[:)]

heimableiking e ikkje til å anbefala, farging er heilt greit og gjør heima, men bleiking hadde eg spandert på meg nåken ekstra kroner og gått til frisøren, håret blir som regel ALLTID misslykka når en bleike da sjøl, for da e så sterke produkt for håret.. håret ender opp som flisete gult tyggis hår.. eg trur ikkje eg kjenne nåken som har belika heima som da har sett bra ut på..

men da e bare en anbefaling [:D]

ORIGINAL: christina87

heimableiking e ikkje til å anbefala, farging er heilt greit og gjør heima, men bleiking hadde eg spandert på meg nåken ekstra kroner og gått til frisøren, håret blir som regel ALLTID misslykka når en bleike da sjøl, for da e så sterke produkt for håret.. håret ender opp som flisete gult tyggis hår.. eg trur ikkje eg kjenne nåken som har belika heima som da har sett bra ut på..

men da e bare en anbefaling [:D]
jeg gjør det som oftest selv, går av og til til frisør, og har aldri fått kjeft for det der, har faktisk ikke porøst tyggihår, er ganske blankt og fint.
Tar som oftest bare etterveksten, så jeg ikke sliter resten av håret for mye.
Nå har jeg kjøpt askeblond, så da må jeg dra det ut litt i hele håret.
Men nå har jeg kjøpt farge da..[:)]
Har mellomblondt hår fra før, så det er ikke så lenge jeg har det i.

Back
Topp