Dere frisører...

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg hadde en liten hårkrise for litt tilbake...
Begynte å bleike det selv hjemme,og det ble jo såklart orange..
Gikk derfor til frisøren og fikk ordna opp,og har nå lysebrunt/blondt hår med lyse striper i....Veldig fornøyd...

Men,jeg skada jo håret mitt veldig mye med dette hjemmeblekingsgreiene,og fikk derfor anbefalt av frisøren å kjøpe denne shampoen,balsamen og hårkuren:

Men nå har jeg brukt opp begge to (har vasket håret i gjennomsnitt ca 4-5 dager i uka) men håret mitt er ikke særlig bedre,syns jeg da...
Trodde man skulle få skikkelig mykt og fint hår av frisørshampoo jeg..?
Har jeg blitt lurt eller funker den  men man kan bare ikke kjenne det..?
*ønsker seg mykt hår*

Noen proteinprodukter hjelper på innsiden men hjelper ikke så mye på utsiden. Det føles ikke bedre nei. Og er du gått tom, kjøp mer eller noe annet! Ikke noe butikkprodukter iallefall...

Husk at produktene skal være mye drøyere enn det, det holder med en bitteliten t-skje shampo (vask håret to ganger hver gang) og en dært balsam. Det blir ikke bedre selvom du dynger på med mer. Det SKAL være 3-4 ganger så drøyt som dagligvareprodukter. Jeg har mine shampoflasker i 4 mnd ca, og jeg vasker håret hver eneste dag.

Såpass...emoticon
Høhø,det visste jeg ikke...
At det var SÅ drøyt i bruk altså..
Hmm...Det var jo dumt...

Kan du anbefale noen eller,skjønne frøken...?emoticon

Frk.VilliTrusa skrev:
Såpass...emoticon
Hmm...Det var jo dumt...

Hehe! Nei, men sånt skal jo frisøren opplyse deg om. Det er jo ikke noe man bare veit på en måte.

Det er jo ikke lett å anbefale noe sånn over nett.. Jeg tenkte umiddelbart på Redken Real Control-serien som er en blanding av proteiner og fuktighet. Da får du den følelsen du søker også.
Shampo og balsam, også kjøper du deg Redken Extreme Anti-Snap. Det er en leave-in, noe du ikke skyller ut. Bare ha et par pump i håret når det er vaska også ferdig. Voila!

Høres digg ut..
Skal notere meg det...
Koster vel sikkert skjorta også,så jeg får se det litt an...
Takk for svaremoticon

Frk.VilliTrusa skrev:
Høres digg ut..
Skal notere meg det...
Koster vel sikkert skjorta også,så jeg får se det litt an...
Takk for svaremoticon

Jepp, det er dyrt... Men bare ei halv skjorte...

Hadde brukt en slik redken extreme kur jeg, jeg har den og den har nesten bygd opp igjen håret mitt.. Jeg var så lur at jeg heiv 4 pakker med bleiking oppi på en dag, og mista halve håret mitt.. 

Labambie skrev:

Frk.VilliTrusa skrev:
Såpass...emoticon
Hmm...Det var jo dumt...

Hehe! Nei, men sånt skal jo frisøren opplyse deg om. Det er jo ikke noe man bare veit på en måte.

Det er jo ikke lett å anbefale noe sånn over nett.. Jeg tenkte umiddelbart på Redken Real Control-serien som er en blanding av proteiner og fuktighet. Da får du den følelsen du søker også.
Shampo og balsam, også kjøper du deg Redken Extreme Anti-Snap. Det er en leave-in, noe du ikke skyller ut. Bare ha et par pump i håret når det er vaska også ferdig. Voila!

Signerer denne :) 

Back
Topp