Dere flergangs..

Har ikke peiling.. Spørs hvem som er tilgjengelig. :p Håper ikke fødselen er på 1 time, da sliter vi litt, med mindre storesøster allerede sover. Sist tok fødselen 5 timer..

Svigers kommer hit når vi ringer dem, å pese avgårde med 4 unger når jeg er i fødsel gidder jeg ikke.
Vi bor ca. 30 min fra sykehuset, svigers bor like ved sykehuset.

Blir nok mine foreldre :) Kommer litt ann på når på døgnet det skjer og æo
m det er helg eller uke. Skjer det når mannen er på jobb, blir det pappas jobb å ha gutta, også må mamma følge med meg til sykehuset til mannen kommer :)

Blir nok min mor eller søster :) Kommer litt an på når fødselen starter.

Svigermor håper jeg :-) Og jeg håper egentlig at fødselen starter på sen kveld eller natt, for da er hun i nabohuset pluss at sambo er hjemme da :-) Vi har 3 timer å kjøre til sykehuset, og forrige fødsel tok 2t40min så her kan vi nok ikke vente så lenge på barnevakt :P

Her skal mamma egentlig være med på sykehuset... Men kanskje det blir til at ho må ha jentungen istede... Hmm... Må tenke på det..
Er jo hos ho jentungen er tryggest, så sånn utenom hos oss...

Mamma og pappa, men de bor 2 timer unna, så hvis fødselen skjer lenge før termin må vi nok spørre noen gode naboer. :) Mamma og pappa blir pensjonister i januar og det er meningen de skal være her på besøk rundt termin. Kommer til å spørre flere om å ha telefonen på nattbordet når det nærmer seg. Regner med fødselen starter om natta denne gangen også.. :) Viktig å vite hvem man kan ringe og at noen er klar til å stille opp - som ungene er trygge på! :)

Spørs litt på tiden på døgnet. Men skjer ting fort eller på natta så skal naboen vår se etter barna fram til mamman mi kommer å tar over :-) svigermor skal være med på fødselen :-)

Vi satser på å reise til foreldrene mine på Voss og føde der. Var veldig fornøyd sist, og da har vi barnevakt når som helst. Om lillebror skulle dukke opp før vi får reist opp dit får vi improvisere på tampen :confused::eek:

Back
Topp