Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer litt an på når fødselen begynner tenker jeg. Mest sannsynlig blir det svigermor, kan evt. spørre om han kan være hos en av vennene sine fra barnehagen. Har ikke laget noen klar plan på det enda, men tenker det ordner seg. Han er stor gutt, nesten seks år ved termin, og vi har mange han kjenner godt nok i nabolaget som jeg tenker at stiller opp om det trengs.
Huff, aner ikke! 1 time og 10 min til mine foreldre og 45 min til svigerforeldrene (men svigermor kjører veldig tregt, hehe) Så tipper vi ringer begge to når det virker som det er i gang, så får vi se hvem som kan komme raskest akkurat da
Var veldig usikker, men så hadde svigermor sagt til sjefen at hun kom til å ta ut tre dager fri rundt terminen men at hun ikke kunne si når, og det var greit. Det var veldig snillt!
Det blir mamma. Vi er veldig heldige og har både mamma med familie og svigers under 5 min unna.
Men hvis det skjer på kvelden/natta og barnevakten må komme hjem til oss for å passe på storebror som sover, er jeg mest komfortabel med at mamma kommer. Syns det vil være ukomfortabelt å vise meg frem med rier til svigers, og syns det er lettest å gi "kommandoer" om hvordan ting skal være med storebror til henne, så når jeg kan velge, velger jeg mamma.
Vet ikke... Kommer litt ann på når d skjer... Ønsker er jo at de bare kan være i Bhg om d skjer på mårran og så kan mannen hente de etterpå evnt noen av besteforeldrene... Blir nok å avtale når d nærmer seg evnt må mamma komme og være hos oss litt før termin(d gjorde ho sist)ho bor 6 timer unna
Jeg skal ha med mamma og, så lurer liksom på hvem som skal ha jentungen. Vil jo på en måte at Svigermor har ho, men ho bor for langt unna.. Så blir nok svigerfar og samboeren hans. Hvis de er hjemme.. (De reiser ofte på ferie rundt den uka jeg har termin
Jeg aner ikke... Jeg tenkte på mamma (hun bor 100m unna), men mannen har bestemt at hun må være med på fødselen i tilfelle han ikke klarer det så da blir det kanskje svigermor eller svigersøster