Dere flergangs -

Sønnen min kom i slutten av mai 2009, 3 uker før tiden. Veldig fin tid å få barn på, men jeg syns det blir bedre å få i april - for da er babyen litt mer robust når sommervarmen kommer. Men å begynne å jobbe igjen etter endt permisjon midt på vinteren - det tror jeg kan bli hardt!!

Vi har en julegutt fra før. Det var en  magisk tid! Gleder meg til å få et vår barn denne gangen. :-)   

Fikk i mai sist! Tror det er best å få baby om våren, da slipper du å gå høygravid om sommeren, har rett på barnehageplass i august året etter, og slipper å pakke babyen inn i ull, dresser og poser når du skal utenfor døren! 

Nisa skrev:
Sønnen min kom i slutten av mai 2009, 3 uker før tiden. Veldig fin tid å få barn på, men jeg syns det blir bedre å få i april - for da er babyen litt mer robust når sommervarmen kommer. Men å begynne å jobbe igjen etter endt permisjon midt på vinteren - det tror jeg kan bli hardt!!

Akkurat det har jeg tenkt også - må begynne å jobbe igjen ved nyttår, fysj! Blir mørkt og kaldt.. Forrige gang var det september da jeg begynte etter permisjonen, det var igrunnen greit.
Jeg synes også det er fint at de ikke er helt nyfødt på sommeren, sønnen min var 6 mnd da juni kom og stor gutt :-)

~Heffalumpen~ skrev:
Veslahøna kom i juni, så garderoben er jo så og si lik. Hvis vi får jente nå å da, vel og merke! ;-)

Samme her :)

Forrige snuppa kom  i september, blir ett år på fredag. Synes egentlig det var supert, mens det var vinter og kaldt var hun ikke helt mini, men samtidig hadde hun ikke behov for å være altfor mye ute. Når sommeren kom var hun såpass stor at hun elsket utelivet, og nå som høsten og vinteren nærmer seg, går hun og kommer til å trives også ute i snøen, uten å bli så kald som de som krabber....
Blir helt annerledes med en april unge, men tipper det blir akkurat like perfekt :D

Sønnen min er født juli 09, hadde termin i juni, men gikk 1 uke over tiden. Så skal bli deilig med en vårbaby denne gangen, forrige gang syns jeg bare sommer fløy avgårde før jeg fikk sukk for meg. Så håper på å få litt mer ut av den denne gangen :) :)

Ganske lik årstid her,  jenta vår er født 16 mai, og nå har jeg termin 21 april..

Har ei snuppe som er født i juni 2009 å ei som er født i mars 2011 så klær har vi til vintern jah:)

jeg har en gutt født september  08  , en jente født  februar 10  og en jente født januar 11  . så alle er født når det enten er kaldt eller blir kaldt .. ser for meg at det blir fint å få ett barn i april og det begynner å gå mot varmere tider. men likte godt å få barn de andre mnd også

Hmmmmm skrev:
jeg håper bare at babyen i magen ikke finner på å komme PÅ bursdagen til storebroren... :) så ja.. vi har hatt påskebaby før også :) i 09...
 terminen er 5 dager etter bursdagen til guttungen :)

Oi.. Ja, får håpe de får hver sin dag. Men man må jo bare vente og se :-)

to januarbarn, så blir kjekt med et vårbarn ! Gleder meg !

Jeg har også to januarbarn fra før, så det blir fint med et vår barn.

Back
Topp