Dere FB'ere..

*Musti*

Forumet er livet
Får du opp en puppevideo med italiensk tekst? Feks "Ragazza con tette enormi..."osv? Ikke åpne den eller trykk liker hvis du ønsker en virus/spamfri facebookkonto.

Har noen BV'ere på vennelista mi som har trykket på den videoen..

Så og si alle på vennelista mi har trykka på den. Skjønte med engang at det var virus, så jeg har ikke trykka.

Ser flere som lagt den ut, men innholdet fristet ikke meg :) Men takk for tipset :)

ORIGINAL: Tyttebæra

Så og si alle på vennelista mi har trykka på den. Skjønte med engang at det var virus, så jeg har ikke trykka.

Marker den som spam når den dukker opp i news feeden..

Takk for tipset. Her trykker jeg ikke på noe av linker som blir lagt ut. Det de linker til fra youtube er vel det eneste. [:)]

jeg trykka på den i går.. [X(]

deo med italiensk tekst? Feks "Ragazza con tette enormi..."osv? Ikke åpne den eller trykk liker hvis du ønsker en virus/spamfri facebookkonto.

Har noen BV'ere på vennelista mi som har trykket på den videoen..

Klikker alltid og markerer som søppelpost. Altså klikker på krysset, ikke på innlegget. Ser dog ikke ut til å hjelpe.

Tenkte meg at det var noe virusdritt så derfor trykkte jeg ikke på det.
Takk for at du gir beskjed [:D]

Oi, bra jeg ikke trykket, var rett før!

ORIGINAL: Tyttebæra

sign !

Dytt

Back
Topp