DERE ER VERDENS BESTE!!!!!!!!!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Heisann alle sammen!!!

Jeg blir helt rørt av dere jeg! Sitter faktisk her med ei tåre i øyekroken!
Jeg er kjempeglad i dere maisnuppene mine!Høres kanskje litt rart ut siden jeg ikke har møtt noen av dere... men veldig mange av dere betyr faktisk masse for meg!
Dere har vært bekymra for meg å prøvd å få tak i meg. Har ikke ord jeg. blir bare helt rørt!
En goklem til dere alle!

Til og med prøvd å få kontakt med meg på telefon jo! Herlighet så gode dere er jenter..
For å svare på det så har jeg ikke fått noen tekstmelding av deg Therese...hmmmm....[8|]
Kanskje du har sendt til gamlenummeret??(var nr 95166...?)
Thomasen min har hemmelig nummer..så han finner dere nok ikke...hehe[;)]
Hustelefonen funker ikke for tiden.. driver å fikser, så håper den snart funker igjen!!!

Jeg har det bra jeg. Har bare vært veldig busy! Farta myye hit og dit, vært innom tannlegen igjen[:'(], handla julegaver, hatt besøk, vært på besøk,
Holdt masse på med huset(uff for et slit...Men sånn er det vel å bo i et oppussingsprosjekt.)
Også tatt meg av Sebastian da..tar jo tid det og vet dere...
Har heller ikke kommt inn på babyverden før idag. datan har vært litt klikkings[:@]
Så ja...derfor jeg ikke har vært her. Men dere har vært masse i mine tanker! Det skal jeg love dere!
Jeg bor jo litt på bv og jeg...så å ikke fått kommt inn å se hvordan det har stått til har vært kjedelig ja!
Lei meg for at dere ble redd for meg å jeg ikke fikk gitt noe lyd fra meg...
Unnskyld!

Tusen takk for at dere bryr dere!!!!!
Trodde aldri i verden at jeg skulle bli så knytta til maigjengen her!
Men jeg tror faktisk at jeg elsker dere!!!

Nå er jeg hvertfall tilbake for fullt igjen!
Har masse å ta igjen! Gleder meg til å lese litt nå[:D]

igjen: Takk for at dere bryr dere!!!!!!!!!!!!

GODT Å VÆRE TILBAKE! FY SØREN JEG HAR SAVNA DERE!!

Godt å ha deg tilbake igjen!!
Er ei ganske travel tid nå ja med julevask,gavekjøp osv.....
Men du har hvert veeeldig savnet!!Er jo så glad i deg å vettu!![:)]

ÅÅÅÅÅÅ, nå ble jeg letta!! Godt å høre at alt er bra med deg, og godt å ha deg tilbake! [:D][:D] *Klem*

Heheheeh...der har vi snuppa vår tilbake ja[:D][:D] Du kommer alltid med så herlige ord du...kjempego' er du[:D][:D]
Godt å høre at alt står bra til da...tenkte nok det var julestria som hadde tatt deg...men når du ikke hadde vært inne på en stund, så ble vi litt skeptiske...det er jo ikke deg[;)] du driver jo skuta her inne, hehe[;)][:)]

Der var du tilbake ja[:)]
Det var koselig å se deg igjen her nå ble vi glade[:D] og letta at alt var bra med deg!!
Kan skjønne ting tar litt tid innimellom men når en er vandt til å se deg her å du ikke har vært her på en stund så er det klart man lurer, tror nesten du må få deg en sladrevenn når du ikke har mulighet til å være her..[:)] så vi vet at du har det bra men ikke har tid osv...
sender deg en klem

så godt at det ikke hadde skjedd noe galt! Godt å ha deg tilbake igjen [:D]
mobil nr jeg sendte melding til begynte på 41 29... prøvde også å ringe, men det gikk rett til voice mail.

Nå er du nå iallefall her, og alt er bare bra igjen. [:D]

åååååååååååååå så godt å ha deg tilbake amandaen vår [:)] vi har jo nesten startet et eget detektivbyrå her vi hehe . Godt at alt står flott til iallefall, du har vært savnet

ORIGINAL: babylykke82

ÅÅÅÅÅÅ, nå ble jeg letta!! Godt å høre at alt er bra med deg, og godt å ha deg tilbake! [:D][:D] *Klem*

Åhhh! Det var godt å se navnet ditt igjen [:)] Du har vert savnet!!!!

Nei huff, Du kan jo ikke bare stikke avgårde sånn kan du skjønne[;)][:D]
Godt alt er bra med dere da[:)]

ORIGINAL: Amamma

Nei huff, Du kan jo ikke bare stikke avgårde sånn kan du skjønne[;)][:D]
Godt alt er bra med dere da[:)]

Jeg stakk ikke avgårde.. kom ikke inn på bv. [:(]
men har ikke hatt så masse tid til det heller de siste dagene...skjedd masse hele tia.
nå ser hvertfall alt ut til å funke igjen. jippi!

Da jeg logget meg inn nå nettopp så var det første jeg tenkte: Jippi! _Amanda er tilbake [:D], da jeg så signaturen din nedover på innleggene [:)] Skjønner godt at du har hatt det travelt.... Babyverden har også vært veldig treig her hjemme i det siste og hatt vanskeligheter med innlogging her i gården også!

Godt å høre at alt står bra til med deg snupsi [:)]

ORIGINAL: tyren81

Godt å ha deg tilbake igjen!!
Er ei ganske travel tid nå ja med julevask,gavekjøp osv.....
Men du har hvert veeeldig savnet!!Er jo så glad i deg å vettu!![:)]

Sign[;)] Ingen dag uten _amanda[;)]

Dere er så hærlige jenter!
Er så glad i dere!
Godt å være tilbake!!!

ORIGINAL: ThereseAa

så godt at det ikke hadde skjedd noe galt! Godt å ha deg tilbake igjen [:D]
mobil nr jeg sendte melding til begynte på 41 29... prøvde også å ringe, men det gikk rett til voice mail.

Nå er du nå iallefall her, og alt er bare bra igjen. [:D]

Ikke rart jeg ikke fikk noe sms fra deg vennen...
du sendte jo til feil nummer..[:o].
veit ikke om det andre står i tlfkatalogen jeg...hatt det siden jeg var 14 hvertfall...hehe...mulig det står på pappa...[:D] 

Back
Topp