Dere er best!

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
:Heartred Altså, jeg kom til å tenke over hvorfor jeg oppsøkte forumet i utgangspunktet for 5 år siden, og det var rett og slett fordi jeg var nervevrak etter spontanabort og var nygravid igjen. Hjernen min gikk på høygir og jeg fikk ikke nokk «simuli» for å lufte alle tanker og ideer og diskutere alt mulig hjemme og da endte jeg jammen opp her. Jeg hadde en liten pause i rundt 9 mnd før jeg kom tilbake nå, og med et nytt svangerskap nye bekymringer og et hode som går i 1000kmt så kjenner jeg at her inne er det rom for å få ut endel av det som koker innvendig og få kloke svar, medfølelse, og gode råd og for å være litt i overkant interessert i ting som gjelder barn og familie:Heartred

Blir stadig minnet på at her inne er det mange fine mennesker, ville bare si takk!:-)

Hva gjorde at du endte opp her inne?:-)

Føler det samme :Heartred Er veldig glad for å ha dette forumet her og for at jeg får tatt del i andres «hver dag» på denne måten :)

Jeg dukket opp her for første gang i mai 2016 da jeg plutselig fant ut av at jeg var gravid. Gikk på p-piller og vi skulle egentlig vente ett år før vi skulle prøve. Jeg hadde så mange spørsmål som jeg ikke fant svar på og trengte et felleskap knyttet til svangerskapet da ingen andre av våre venner hadde fått barn ennå og ei heller hadde de planer om det. Har satt så stor pris på forumet, termingruppen og alle aner jeg har møtt på veien. Har hatt en termingruppe for hvert svangerskap (mitt tredje nå) og har fått noen venninner for livet i begge de to første hittil :)

Jeg hade lastet ned babyverden-appen på mobilen for å se på navn og lage liste og sånn. La inn da jeg ble gravid og plutselig var jeg inne på forumet :p

Litt samme som @Noldus her og :) Men at jeg endte opp i et forum som dette var jo midt i blinken når graviditeten er det som opptar 90% av hjernekapasiteten min :laughing002 Mange spørsmål, tanker og følelser har blitt «besvart» her. Takknemlig for dette forumet:Heartred

Helt enig med dere :Heartred Dette forumet og dere som er her inne er virkelig gull verdt i en stressende og bekymrende tid - også er det så utrolig godt å være i et fellesskap med andre som er i akkurat samme situasjon:smiley-angelic003

Rota meg vel inn i det via app og googling av allverdens gravidproblemstillinger Deilig å ha er sted å kunne spørre, og positivt overraskende å finne så mye god støtte! ❤️

:Heartred Altså, jeg kom til å tenke over hvorfor jeg oppsøkte forumet i utgangspunktet for 5 år siden, og det var rett og slett fordi jeg var nervevrak etter spontanabort og var nygravid igjen. Hjernen min gikk på høygir og jeg fikk ikke nokk «simuli» for å lufte alle tanker og ideer og diskutere alt mulig hjemme og da endte jeg jammen opp her. Jeg hadde en liten pause i rundt 9 mnd før jeg kom tilbake nå, og med et nytt svangerskap nye bekymringer og et hode som går i 1000kmt så kjenner jeg at her inne er det rom for å få ut endel av det som koker innvendig og få kloke svar, medfølelse, og gode råd og for å være litt i overkant interessert i ting som gjelder barn og familie:Heartred

Blir stadig minnet på at her inne er det mange fine mennesker, ville bare si takk!:)

Hva gjorde at du endte opp her inne?:)

Forumet er et fantastisk sted å lufte alt av følelser og en kan møte folk som er på samme sted i livet og noen som også har gått igjennom akkurat det samme, på godt og vondt ❤️

Jeg havnet her samme som deg, etter 2 MA trengte jeg et sted å "høre til" da ingen andre visste hva vi gikk i mellom og jeg ikke orket å prate om det med folk, terskelen var mye lavere for å prate om det her inne ❤️

Husker ikke hvordan jeg havnet her første gang i 2018. Men har hvert gull i alle graviditeten! Kjekt kunne lufte oppturer og nedturer og samtidig være anonym!

Back
Topp