Dere Ebayere !

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg kjøpte et produkt av en selger, og denne selgeren var den eneste som solgte dette produktet.
Var veldig fornøyd, så ville kjøpe mer, så sendte derfor selgeren mail om hun kunne selge mer av denne varen. Det kunne hun, men varen ville koste 4$ mer pga hun ikke hadde sittet igjen med noe i etterkant av det første salget. HELT greit, betaler det lett pga finner ikke denne varen like billig andre plasser, men nå som hun har lagt det ut igjen, så er varen 4$ dyrere, og frakten er plutselig 5$ dyrere ? Hun sa hun hadde betalt 12.48$ for frakt, men nå står det plutselig 17.64$ liksom [8|]

Føler liksom hun prøver å utnytte situasjonen, siden jeg spurte om mer [&o]
Kommer fremdeles til å kjøpe altså, men bare lurte på om noen andre har opplevd at frakten plutselig skulle endre seg eller noe sånt.. Er det en pris hun kan sette selv, altså, kan hun sette fraktprisen høyere enn hva den egentlig er ?

Ville sendt en mail og spurt jeg, hvorfor frakten plutselig var dyrere og.. Er ofte at den kalkulatoren på frakt er rimelig ute og kjøre. 

ORIGINAL: Pijah

Ville sendt en mail og spurt jeg, hvorfor frakten plutselig var dyrere og.. Er ofte at den kalkulatoren på frakt er rimelig ute og kjøre. 

Ja har sendt en mail og spurt, og sagt at jeg ikke kjøper før jeg vet grunnen til den høyere fraktprisen..
Kommer jo såklart til å kjøpe uansett, desperat som jeg er, haha [:D] Men det vet jo ikke hun [8D]

Signerer de andre.
Også ble jeg jo vanvittig nysgjerrig på hva du vil kjøpe mer av [:D]?

ORIGINAL: Bonia

Signerer de andre.
Også ble jeg jo vanvittig nysgjerrig på hva du vil kjøpe mer av [:D]?

Hehe, sjokolade [X(]

Spesiell sjokolade?
Link?

Back
Topp