Dere e-bay'ere

vinterkyss

Elsker forumet
Kan ikke noen gi meg en kjapp innføring?
Har en paypal konto, men skjønner ikke bæret [8D]

hva nøyaktig er det du lurer på da?betalingen?

Sånn alr mulig egentlig :P
Hva lønner seg?
Kjøpe fra hvor?
Er toll og det 200kr inkludert eller utenom frakt?
Betaling?

F.eks denne:

http://cgi.ebay.com/BAKUGAN-Birthday-Party-Supply-Set-Pack-Kit-16-/150550461476?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230d81bc24

Hvor mye vil det komme på med frakt og alt?

25,19 + 8,99 er den totalte kostnaden[;)] Altså cirka 160 for selve produktet + portoen på 60. Så lenge produktet koster under 200 er det ikke toll eller avgifter.

Også er det å bruke send payments på paypal bare?

ja og så kommer det i posten....

Bruker og ofte Ebay.no jeg for da er ofte portoen med:-)

ORIGINAL: besnik

sign

ORIGINAL: Zezamie

ORIGINAL: besnik

sign

ojojoj, visste ikke at det fantes ebay.no jeg[8|] da er jeg garantert t alt sendes til norge da? (teit spm.) så slipper jeg å lete på frakt på uk ebayen..

jeg "lærte" meg Ebay ved hjelp av denne : http://camillamaries.blogg.no/1254734070_hvordan_handle_p_ebay.html [;)]

ebay er flotte greier! man kan gjøre mange kupp!

Jeg sjekker det meste jeg handler på Ebay først, finner jeg det ikke der kjøper jeg på norske nettbutikker. (ting som ikke koster så mye da, lønner seg jo ikke når man må betale toll og moms som regel)
Har handla blant annet klær til Lilly, flasker, tutkopper, leker, pynt som skal brukes i dåpen, pc-veske..

selgere kan av og til være behjelpelige med å merke pakken med mindre verdi enn 200 kr også, om en vil slippe toll og mva.
er bare til å spørre pent.
en annen ting en kan gjøre, er å få selger å merke pakken med "gift" da kan innholdet være verdt opptil 1000 kr uten at en må betale toll og moms.

Her har jeg handla klær, smykker, ting til dåp og bryllup, sportbikini, leker, barsett,wall-stickers, pc-veske, kamerautstyr etc etc[;)]

Back
Topp