dere driver med da???

mayamy

Gift med forumet
Hva er dere gjør i dag da?? skjedd noe artig kanskje??

Jeg for min del sitter og råtner litt på jobb..hehe.. Veldig lite og gjøre og jeg kjeder meg masse!!!

flink du er da!!! [:D] Han blir nok glad da!! Koselig. Hvis ikke får du lufte hormonene litt..hahaha

Flink du er!!! Hørtes utrolig godt ut!!!
Det var ei som drev å lagde pizza her igår, så det skal vi ha ikveld...fikk så lyst på det!! Men nå fikk jeg litt lyst på horn også da...hehe...ikke greit [;)]
Samboer skal starte på pizzadeig nå....namm...gleder meg!!! [:)]

i dag har jegvært på baby shipping kjøpt senge tøy,dyne og pute og noe klær kjempe gøy tihi...
sett på vogn og sånt og men kjøper det senere etter ultralyd kanskje tihi..
fortsatt ikke funnet vogn jeg har falt helt for jeg[&:]

kosa deg fælt i dag da... [:D] Jeg skal på babyshopping på mandag.. ( min første faktisk).. gleder meg som en unge..hehe

ja det er kjempe koslig og gøy og er jo så mye nusselig å se på.
min første i dag og tihi..
gleder deg vel hihi[:D]

det er det og prøve og beherske seg som blir problemet tenker jeg..hehe.. hvordan velge, når det er så mye søtt.. hehe..

ja prøvde så godt jeg kunne ble mer enn beregnet hadde bare tenkt å titte men... skikkelig vanskelig dah... [:D]

sånn som vi allerede sliter med og styre oss.. så kommer vi til og få bortskjemte unger..hehehe..

huf får ikke håpe de blir alt for bortskjemt, mange unger blir skikkelig vanskelig å ha med å gjøre da ass,men blir vel i hvertfall bortskjemt i førsten det trenger de hihi

heihei [:)]
har vel sittet og smug tittet her inne, siden terminen min er 21 oktober [:)]

så nå har jeg kastet meg uti og svart litt her og der hihi

hei hei foresten [:D]

Hei sarse [:D]
Velkommen...du er ny sier du, men ser du har flere innlegg enn jeg har enda[:)] Ny her jeg også da..termin 14. jeg...

Må bare legge til at pizzan som skulle lages før ikveld var utrolig god!!!! [;)]

Lille Persille: jo, jeg er vel egentlig ny.. var her med mitt andre svangerskap, men så dabbet det av når hun kom [8|] og bare blitt et par innlegg i ny og ne..
men nå er jeg her [:)] klar for og skravle med dere og bli kjent [:D]

missy1984: tusen takk for det [:D] gleder meg til og bli kjent dere også [:D]

hihi ja [:D]
skravle er jeg god på hihi..
er det noe dere lurer på ang meg er det bare og spørre [:)]

Back
Topp