Dere drømmetydere....

talata

Forumet er livet
Altså nå vet jeg at en drøm kan faktisk bare være en drøm, uten å bety noe..

Men 3 netter på rad har jeg drømt at jeg har fått positive graviditetstester..... Har det noe betydning?

Å nei, jeg er ikke gravid, å heller ikke noe prøver..

ORIGINAL: Linda29

Du vil ha en til [8D]

hehehehehehehehe

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: talata

Du vil ha en til [8D]

hehehehehehehehe

Men du veit da ikkje sjøl endo[:D]
Nei, og så blir det twins [:D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: talata

Du vil ha en til [8D]

hehehehehehehehe

Men du veit da ikkje sjøl endo[:D]
Nei, og så blir det twins [:D]

uæææææ - kutt ut me dere (kan gå troll i orde) Deesuten er jeg ferdig me twins [8D]

[:)]

Ønske om forandring tror jeg.

jeg drømte det noen ganger , og siste gangen jeg drømte det var jeg gravid. Kan visst også stå for "ny start" , "endringer", "omveltning" osv..

Har du fått en ny oppgave du kanskje er litt redd for at du ikke kommer til å mestre? Kan være jobb, studie, noe privat som er litt over middels alvorlig?

ORIGINAL: Snart bestemor!

Har du fått en ny oppgave du kanskje er litt redd for at du ikke kommer til å mestre? Kan være jobb, studie, noe privat som er litt over middels alvorlig?

Nja jeg har noen grenser jeg må stamme inn privat.... Å dette ble avgjort at må gjøres for 14 dager siden...

Som regel er det man drømmer, i ditt tilfelle positiv test, bare en fortolkning av det man i grunn går å grubler på, og altså ikke en beskjed om at du er gravid, eller kommer til å bli det. De fleste drømmer er ganske enkle å tyde, men da bør man selvfølgelig kjenne den som drømmer, og vite litt om livet og hverdagen dems.  Lykke til med innstrammingen!

ORIGINAL: Godhjerta.

http://www.droemmetydning.com/

Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Hvis du er en mann, er drømmer om dette en advarsel mot kortvarige forhold.

Drømmer du om trillinger vil du få overraskende nyheter.

Hehe, dett er nok ikke tydning jeg ville tatt for seriøst. Jeg har drømt at jeg er gravid, og jeg kan ikke få flere barn, uansett om jeg er gravid eller ei [;)] Ligger nok litt mer innsikt i tanker og psyke for å tolke drømmer, til å bare direkte-oversette drømmen slik.

Back
Topp