Dere bilinteresserte

Pallar

Elsker forumet
Hvilken bil liker du best, og hvorfor?

Hvilken bil liker du ikke, og hvorfor?

Her er det nok veldig individuelt, jeg er kjempe glad i skoda, har en oktavia nå, men blir nok en superb neste gang..

Hadde ikke gjort direkte vondt med mer bagasje plass...

Selv elsker jeg audi, fordi jeg synes det er en sporty bil. I sin tid var det værsting rallybil levert med over 600 hester. Kunne tenkt meg en sånn en. Elsker lyden av rekkefemmeren som audi produserer. De er også helt fantastiske å kjøre, og ser utrolig fine ut.

Jeg absolutt HATER Mercedes Benz. Det er nok bra biler, men jeg har aldri likt lyden og utseendet.

BMW og Audi er absolutt på topp hos meg!

Biler jeg også liker er Volvo og noen Nissan modeller, spes Pathfinder!

Jeg liker kraftige biler med sporty utseende og med en god motor og fint interiør!

Ellers liker jeg egentlig ikke noe av det andre, blir som oftest for simpelt, noen få merker han kanskje en eller annen modell som er ok...

flere meninger?

Audi er lett nr 1 og på en god andreplass VW

hadde aldri i mitt liv kjøpt en hynduai eller kia ol

Mercedes E-klasse[;)] Robust bil og fantastisk å kjøre! Beste bilen jeg har kjørt i mitt liv.. jeg bare rett og slett elsker den!
Har stasjonsvogn nå, bytter litt på å kjøre 94 mod og 00 mod, men begge er deilige på komfort[:D] Negativt med den er vel at den sluker drivstoff.. Bruker vel 1l på mila[8D]

Har hatt audi 80 før, kjørt opel astra, volvo v50 (som jeg ikke likte i det hele tatt), mitsubishi, så har jeg også prøvd mercedes A-klasse som rett og slett er trillende søppel.. SUGER å parkere med[8D] hadde sikkert trengt en fotballbane for å kjøre i sirkel[:D] så har den en utrolig irriterende suselyd når du kjører, og du kjenner hver eneste ugjevnhet i veien..

Neste gang jeg skal ha bil skal jeg ha sedan, men dog E-klasse[:D]

audi og bmw (5 eller 7 serie) er nok favorittene.. alt av japansk og fransk søppel kan gå å legge seg [:'(]

selvfølgelig audi. dette er fordi jeg elsker quattro systemet og turbo motorene til audi. og sist men ikke minst utseende på disse bilene. [:D] har ikke noe imot og kjøre bimmer eller.

jeg liker ikke japse ræl og fransk dritt for da tar jeg heller bussen. [:)]

Opelelsker for alle penga! Haaaaater Volvo og Saab! Skal mye til for at jeg setter meg i en av de altså..

Liker quattro bilen min svært godt. Altså, jeg er Audi-elsker
De er så gjennomført kule![:D]

Back
Topp