Dere bergens jenter...

Hjertejenta

Gift med forumet
Kjenner dere noen som har leilighet eller vet om bofellesskap som skal ha inn nye beboere til høsten???
Min lille søster skal nemlig flytte til bergen til høsten...Så tenkte å høre med dere...

på finn.no finner du mange bofellesskap, leiligheter og hybler....:-)

ORIGINAL: princess_barbie

på finn.no finner du mange bofellesskap, leiligheter og hybler....:-)

i know.. Hun ser på de, men tenkte kanskje dere viste om noen bra...

Sorry, i min alder ([:D][:D][:D]) kjenner jeg ikke så mange som bor i bofellesskap ol.. Men, skal holde øre og øyne oppe!!
[:)]

Sorry- er for gammel til å vite om sånt jeg....hehe![8D]

Haha, vi stiller vel snart i kategorien "de gamle som leier ut" [8D] Neida, er puuuur unge vi!!!

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Venter_på_deg

Haha, vi stiller vel snart i kategorien "de gamle som leier ut" [8D] Neida, er puuuur unge vi!!!

*fniiiis*...... så nå at vi nesten skrev det samme, haha! Jupp, jupp...... kollektiv lizzm.... hva var det igjen???[8D]

ORIGINAL: Venter_på_deg

*fniiiis*...... så nå at vi nesten skrev det samme, haha! Jupp, jupp...... kollektiv lizzm.... hva var det igjen???[8D]

*hi-hi*
Slenger meg på med dere, jeg... [8D]

Men om noen vil kjøpe leilighet har jeg en sentralt beliggende 2-roms leil med super utsikt - til salgs [;)][:D]

3 roms leilighet, ca 85 kvm, 15 min gange til byn, inkl internett, parkering i garasje, treningsrom med solarium og masse bra utstyr, vaskerom, vask av leiligheten annenhver uke, egen utplass og masse mer digg, ledig fra 1 juli:-) gi meg en lyd da om du vil leie, eller kjenner en som vil. ikke røyk!

Kan det være av interesse?!? Hihi, venn på facebook som har lagt ut [;)]

Hihi, ser jo nå at dette kanskje er litt overkill for en student.. men kanskje hun kjenner noen hun kan dele den med? Supertrivelige folk som leier ut (gode venner av min søs)

Back
Topp