Dere Bergens damer

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
på fredag er det siste nattscrapp på papirgleder ved sartor før sommeren, hadde vært koselig om noen ville være med. Koster 100 kr (som er inkl 2 pizza stk) og denne gangen kan man vinne scrappe ting.
Varer fra kl 18 til 24

dytt dytt

E så typisk, har hatt så lyst å være me på sånt lenge, å selfølgelig no
når det e noe sånt har eg kje litt peng en gang.....[:(][:(][:@]

Ååå!! D må eg se om eg kan få blitt med på!!!![:D] Kanon gøy da!!![:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

f**** at eg ikke har sendt inn bildene mine då!!!!!!!!!!!!!! eg har ingen bilder no.....[:@]

for du taranita? en dag skal vi to scrappe sammen[:D]

jaaaaaaaaaa, vi må få til en scrappekveld sammen, scrappekofferten min er ankommet posten, så den skal hentes på mandag, har oxo kjøpt meg en mini tote, så da er d lettere å frakte m seg[;)]

ORIGINAL: Lena_23

Kan jeg også være med???[:)]

Men altså, hva bør jeg kjøpe??? Eier jo ingenting utenom et tomt svart scrappealbum[8|]
Hva koster scrappekofferten??

selvsagt kan du være med, kan du ik komme ut på sartor å møte meg en helg du har penger så shopper vi litt på papirgleder, d mest nødvendige (d e en svin dyr hobby, sånn at du vet d, hehe)
Kofferten koster ca 1499, men eg kjøpte dn av ~Katriisa~her inne til 950 tror eg

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

Kan jeg også være med???[:)]

Men altså, hva bør jeg kjøpe??? Eier jo ingenting utenom et tomt svart scrappealbum[8|]
Hva koster scrappekofferten??

selvsagt kan du være med, kan du ik komme ut på sartor å møte meg en helg du har penger så shopper vi litt på papirgleder, d mest nødvendige (d e en svin dyr hobby, sånn at du vet d, hehe)
Kofferten koster ca 1499, men eg kjøpte dn av ~Katriisa~her inne til 950 tror eg

JO!!!! Får feriepenger i slutten av mnd, så kan kjøpe noe da!!![:D] Må bare prøve litt og se at jeg liker det før jeg kjøper de dyre tingene, gått på noen smeller før haha[:D]

ja, du sier noe der, da kan vi si d sånn da[;)]

Back
Topp